Aku Menyusahkan Korang Ke??

on 22 January 2013

Assalamualaikum..

Aku rasa macam ada yang tak kene semenjak dua menjak tiga menjak ni.. Rasa something yang tak pernah la aku rasakan sebelum ni.. Haihh sampai makan pun tak lalu, mandi tak basah, tidoq tak lena.. Angau ke? Tak lah.. Aku rasa macam ada yang tak kena dalam hidup aku.. Bila aku rasa macam ni mula lah aku fikir yang bukan-bukan.. Ish! hade ke patut macam tu.. Aku ada susah kan korang ke??

Hehe intro entry, kebiasaannya aku mulakan dengan pemanis mulut.. Yang biasanya auta dari apa yang aku nak sharing dalam setiap entry aku..


Ok tak macam ni?? Tak berat sangat kan?? Kalau berat cakap, aku nak kan feedback dari korang juga.. Tak aci la kan aku je kutuk korang.. Hehe bukan nak downkan semangat korang, tapi nak bangkit kan sama.. Kalau ok kasi satu kepala turun bawah satu kali.. Nampok! dah lama tak tulis entry dalam keadaan sengal macam ni.. Haa tapi ni la diri aku yang sebenar, bukan pandai sangat untuk buat entry yang formal.. Tetapi aku akan cuba yang terbaik, hope korang terima aku dengan apa adanya..

Terima kasih pada 'mamat' ini kerana telah buat tutorial yang sangat membantu aku dalam proses meringankan blog aku.. Kalau rajin boleh la terjah link ini.. Sedikit sebanyak berjaya juga aku turunkan berat blog aku sebanyak 30% dari yang asal.. Setiap bulan aku letakkan target, di mana aku nak kan 10K pageviews dengan purata  2.5K/week.. Alhamdulillah, tanpa korang aku takkan boleh capai macam tu..

Sempena hari ini yang aku anggap bermakna sangat sebab hari ini aku menulis dalam entry yang ke -200.. Tahniah kepada aku.. Entah apa yang aku bebelkan sebelum ini aku pun tak berapa ingat.. Terima kasih ini aku tujukan pada semua yang tak jemu-jemu nak menjenguh blog yang tak seberapa nih.. Yang rajin komen, beri pendapat, jutaan terima kasih buat semua..




Ranking: 5

12 Comment:

  1. insyallah abg wan..kita sesama blogger bantu membantu..kita kan 1 malaysia..ehehe:D

    ReplyDelete
  2. Wah..tahniah dah cukup 200 entry..teruskan berblog. ^__^

    ReplyDelete
  3. memng x bert sgt wan..=)..keep it up..

    ReplyDelete
  4. entri yg tak formal lg best nk membacanya. lagi santai & yg paling penting happy go lucky ada dlm diri blogger. Kan3? Tahniah dh 200 entri terentri. hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe thanks.. ye, pada wan pun macam tu jugak.. kalau formal rasa janggal, tapi kena biasakan juga..

      Delete
  5. loading blog ni terbaik bro. keep it up :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mula-mula macam ni, ni pun hampir 100kb/s ni.. rasa nak kurangkan lagi.. tapi bro, nak tanya sikit.. kalau tak letak widget follower tu memang ringan tapi macam mana orang nak follow kita bro??

      Delete
  6. blog kau ringan nak mampus ,amboih , haha . Followers gadget tu dah tak penting sekarang , aku dah buang ...buat berat blog aje bro ;) ..followers hanyalah numbor saja . Tambah2 pula bila kau ada .com sendiri , rasanya tak perlu lagi kot

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha aku nak tambah kawan je yunk! hehehe apa pun bila lagi nak join kami thesis ver 2?? ayuh!

      Delete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved