Tahniah ! Anda Bertuah :D

on 1 January 2013


Haiii ! Gembira nak bagitahu dah ada penang bagi Simple Segmen : Entry Terbaik 2012.. Dup-dap dari pagi tadi.. Menilai entry mana yang paling terbaik dan terkesan sekali di dalam benak hati ini.. Dalam entry itu juga, banyak menetengahkan isu yang bukanlah terlalu baru, namun jika masalah ini tidak di bendung tentu akan lebih serius kan?? Pemilihan entry ini di lakukan oleh aku dan beberapa kawan aku.. Dan aku sebagai Ketua Juri.. Ahaks!

Entry yang bertuah yang di pilih sebagai pemenang, mendapat rating 5/5 dari kesemua juri , pemenangnya adalaahhhh !! drummmmm ......

http://www.coklateyes.my/2012/12/entry-terbaik-2012-blog-coklateyes.html
Setiap entry dari pada Innanie Ariffin ni telah aku baca dan WOWWW! tersangat lah terkezut.. Sememangnya aku juga mempunyai seorang kawan yang hampir terjerumus dalam kancah gay ni.. Ish3x nauzubillah mintak-mintak lah di jauhi.. Allah S.W.T kan melarang cinta apalagi hubungan sesama jenis.. Setiap  isi cerita mempunyai makna dan nasihat.. Penulisan dia juga sangat bagus.. Mungkin seorang blogger yang sudah lama bertapak mungkin barangkali.. Rentetan ceritanya telah membawa sejuta maksud yang tersirat, betul kata pemilik blog.. Entry ini akan membawa impak yang sangat besar.. Tahniah Innanie Ariffin..

Entry seterunya yang juga mendapat undian rating 4.5/5, pemenang yang bertuah adalah :

http://dewisyifaindehouse.blogspot.com/2012/12/simple-segmen-entry-terbaik-2012.html



Melihat pada header blog ni, tentu dah ramai yang tahu kan?? Kawan aku suka blog ni, dan-dan terus dia berminat nak suruh buatkan blog.. Kuikui.. Bakal cikgu ni.. Sahabat yang aku kenali menerusi segmen beliau iaitu 3Jam 3Kata :).. Dan masa itu aku juga telah terpilih.. Entry paling meletop yang ala-ala Ahli Parlimen tu.. Errrr takde ke dekat Youtube, nak tengok nih,. Hehehe minat perbahasan dan dulu pernah mewakili sekolah dalam perbahasan.. Haha bila di baca berulang kali tentang entry ala-ala sinetron tu memang boleh gelak kuat-kuat.. Memang tak bosan lah..  Tahniah Cikgu Lyeen..

Entry setrusnya yang medapat rating sebanyak 4/5.. Pemenang yang bertuah adalah :

http://memories-si-akma.blogspot.com/2012/12/simple-segmen-entry-terbaik-2012.html

Entry ini di pilih disebabkan entry yang sangat menggamit perasaan, adakalanya mungkin tidak tercapai akal kita untuk berfikir, namun Tuhan lebih berkuasa dan haiwan juga mempunyai keinginan dan kemahuan seperti manusia.. Ya allah.. Memang terasa di hati tatkala membaca entry ini teringat pula Tom kat rumah.. Ececeh aku pun ada kucing kesayangan.. Tapi tak banyak macam kawan Akma iaitu Asyikin.. Wahh banyak la kucing tu.. Minta boleh? Hehe apa pun tahniah.. Entry anda berjaya menarik perhatian kami semua..

Pemenang seterusnya yang mendapat rating 4/5, pemenang yang bertuah adalah :

http://www.aisyahhumaira.com/2012/12/simple-segmen-entry-terbaik-2012.html

Entry yang di utarakan oleh Niera ni adalah indahnya bercinta selepas berkahwin.. Memang best la entry ni.. Baca ulang kali macam teringin sangat nak merasa macam tu.. Tapi Jodoh, pertemuan di tangan Tuhan.. Manusia hanya mampu merencana, tetapi Tuhan saja yang menentukan.. 


So tahniah kepada semua pemenang.. Yang lain tu terima kasih sebab join segmen ni ok?? Kesemuanya memang menjadi kenangan yang abadi sepanjang masa.. Untuk tuntut topup:

Hubungi di facebook : https://www.facebook.com/irwan8912
                 email : shahirwan20@gmail.com


p/s : Berikan sekali line apa yang korang pakai ok? Maxis? Digi? Celcom etc.. Review blog akan bermula esok hari dan di masukkan ke dalam my bloglist serta-merta..  Terima kasih tidak terhingga bagi semua peserta, memang sukar untuk memilih siapa antara yang terbaik.. ;D













Ranking: 5

12 Comment:

  1. taniah woo :p .
    oh yaaaa selamat tahun baru sayangkuuuu! xD hahah . *okay okay gurau* * semoga dimurahkan lagi rezeki ye untuk tahun 2013 ni dan senantiasa bahagia,sihat selalu , hehe :)

    ReplyDelete
  2. hahaha yela sayang,, hehehe.. apa pun kalau lu join lagi wa suka .. :D

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah rezeki tahun 2013 :)

    ReplyDelete
  4. Alhamdullilah..abg wan..sumpah terharu.teruja.terkejut ni..uwaa...hhehe..terima kasih buat smeua juri yg pilih..thaks sgt2..hahaa..:D ..lg semanagt nk blogging ni..haha

    ReplyDelete
  5. Baca sini . Hai saya pembaca baru di sini. Kalau rajin jom ke blog saya dan exchange link ;) lain hari saya boleh lah lawat blog awk lg.

    http://yaniesayangawak.blogspot.com/p/blog-page_1.html

    ReplyDelete
  6. wah wah! tahniah!!! ena otw nk terjah beberapa blog yg ena tak pernah usya lgi.. most of them ena dah terjah

    ReplyDelete
  7. pewwittt..tahniah kepada mereka semua :)

    ReplyDelete
  8. tahniah kepda pemenng..nk blogwlking diaorng la..=)

    ReplyDelete
  9. tahniah buat mereka.. :)

    *lama dah tak singgah sini kan..sori ye wan..agak kebizian skrng..hehe

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved