Segmen : Bloglist untuk Blogger!

on 27 January 2013

Assalamualaikum..

Disebabkan internet tak bapa nak cantik hari ni, aku nak sangat cari bloglist baru untuk aku isi dalam senarai bloglist terkini aku..

Syarat nya :

  • Blogger yang rajin buat entry.
  • Blogger baru 1tahun ke bawah.
  • Follower kurang daripada 1K.
Ok cuma tu saja, harap 7 orang blogger yang aku cari ini masih belum tersenarai di dalam bloglist aku.. Sebelum korang drop comment tu baik check ye.. Dan sentiasa akan di kemas kini, aku akan refer balik entry ini untuk memperbaharui senarai bloglist aku.. So sesiapa pun akan berpeluang ok ..
Ranking: 5

7 Comment:

  1. Err.. Camner nak join segment ni? Letak link je ke? Or perlu buat entry? Ke Vee yg terlepas pandang cara nak join ni :S

    ReplyDelete
  2. saya join

    http://syafiq-syazwan.blogspot.com/2013/01/never-sleep-tonight.html

    ReplyDelete
  3. errr......kenapa syarat tu mcm menganak tirikan lyeen?uwaaaa...T_T ahahha

    p/s: tabah dgn line..gunalah P1..ahhaha:P

    ReplyDelete
  4. http;//spermonitor99.blogspot.com/

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved