Marah Bukan Sifat Ku..

on 18 January 2013


Assalamualaikum..
Haii, baru sempat nak meng'online'kan diri dalm blog ni.. Hamboi teruk beno penggunaan bahasa kau ni kan?? hahaha namun korang jangan risau aku cemerlang dalam bahasa.. Ecece cuma english la agak terbelit lidak nak cakap, yelah orang jawa but Im proud to be Javanese.. Hahaha.. Adeh dah tengah malam baru dan nak type entry?? buat apa?? Biasa la, kerja banyak hari ni di samping faktor internet yang menjadi masalah pada aku ni.. Tapi apa boleh buat, ni la untung nya duduk dekat Bukit Beruntung ni..

Ikhsan Google

Marah bukan sifatku.. Bukan aku sesaja ambil tajuk lagu New Boyz ok?? Namun aku juga menggunakan style rambut Tomok dari form 1- form 3.. Ahaks! Belah tengah lagi..  Tapi lagu tu juga kerap aku nyanyi bila aku di landa kerinduan pada ehem ehem yang dulu.. Heheh sekarang nak berjiwang macam tu?? Haha dah tak sesuai sangat.. Umur pun dah 24tahun dah..

Mahatma Gandhi pernah berkata " Apabila anda benar, anda tidak perlu marah, apabila anda salah anda tak boleh marah..

Kesabaran ada batas nya.. Adakalanya kita boleh bersabar bila sesuatu dugaan yang menimpa.. Aku sememang nya sabar orang nya.. Tetapi jangan memaksa aku untuk aku hilang sabar.. Sebab aku paling benci orang tikam belakang, depan cakap lain belakang cakap lain.. Talam dua muka..

Apa pun sememang nya marah bukan sifat ku.. Biar aku berdiam diri, aku takkan bersuara.. Biar apa orang nak lakukan apa, terpulang.. Tetapi jangan disangkakan langit akan selalunya cerah.. Jangan terlalu berharap..

Aku masih mampu tersenyum,walau hati terluka,mungkin hari ini duka untuk aku,esok belum tentu..
Ranking: 5

2 Comment:

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved