Tolong Jangan Pergi!!

on 13 January 2013


Hye! Selamat malam semua.. Macam mana hari korang hari nih?? Semestinya awesome kan?? Yelah dapat bersantai bersama keluarga yang tercinta.. Esok jangan mula moody or bad mood pulak ehh?? Yelah, aku paham esok hari isnin.. Hari mula bekerja dan hari sekolah kan?? Ahaks! Bawak-bawak lah bersabar ye dakk??

Kucing pun tahu merungut..
Tolong jangan tinggalkan kami.. Please!! Frank Lampard.. u're my legend.. Hurm desas-desus player ni nak di pindahkan ke Man U betul-betul buat kan aku hampir tak tidur lena.. Buatnya kalau betul.. Hadeh tolong la, takde ke tempat lain yang kau nak pergi?? Aku rela lah kalau kau transfer dalam team lain.. Man U jugak yang kau nak pergi.. The Blues masih lagi mengharapkan sentuhan emas mu..


Pemain midfielder ini cukup dikagumi oleh semua orang.. Hampir di setiap perlawanan, pasti ada gol.. Jelasnya, hampir setiap musim perpindahan, namanya pasti akan turut naik ke carta perpindahan.. Tetapi tahun ini betul-betul membuat aku risau.. Mana tak nya, Chelsea baru sahaja mendapat seorang pemain dari Newcastle, Demba Ba..

Dembabahuffingtonpost_crop_exact
Demba Ba

Sir Alex Fergusen, yakin beliau akan memiliki pemain yang cukup berbakat ini, walaupun umurnya hampir 33tahun, tetapi kesungguhan nya.. Menjadi attacking midfielder dan juga perancang bagi memecahkan tembok lawan sentiasa di geruni oleh mana-mana pasukan..




Ranking: 5

1 Comment:

  1. tak kenal dia..hahaha...kenal farizal marlias je..:P..ahaa..

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved