Tidak Ku Sangka !

on 10 January 2013


Cakk! Ada sesiapa yang tak tidur lagi ke?? Hehe sep sikit.. Hmm tidur kedai malam ni di sebabkan ada berlakunya kecurian beberapa hari lepas, jadi burung hantu lagi la aku gamaknya.. Adehh! Memang sakit la mata dok melayan lappy dalam gelap, dah la rabun.. Bermata 4 dah muda-muda ni.. Esok dah tua lagi la kabur ye dak?? Haha ni kes dulu tak makan Carrot la ni.. Eee dulu tak suka sayur sangat, sekarang ni semua sayur.. Dah jadi baru nak jaga.. Ahaks! Amalkan jus kerana baik untuk kesihatan..


Tapi bukan pasal sayur ni aku nak kongsi.. Tak ku sangka lah sebenarnya kawan baru aku ni popular.. Haha nama pun blogger lama kan.. Bukan apa, saja je buat entry ni untuk dia.. Hehe siapa tak kenal dengan blogger yang kacak lagi menawan, jelita?? Ahaks! Pon boleh.. Boni Kacak! Kenapa mesti dia?? Hehe sebab dia sempoi beb wa cakap lu.. Ada je entry dia buat aku akan terjah.. Dan setiap kali terjah mesti aku akan ketawa, dan ada juga benda yang baik aku pelajari.. Boni ni rajin komen di setiap blog, mesti dia ada dalam komen.. Rajin blogwalking Boni ni.. Ni contoh blogger otai yang kita patut contohi bersama..

Wahhh boleh dah jadi artis abg Boni kita ni, sebab suara nya memang sedap.. Pehh memang cair lah kalau dengar.. Err napa tak masuk AF ke, Vokal ,or Mentor ke.. Mesti Boni dah retisss gila sekarang ni.. Wahh boleh dah fight Hanis Zalikha pastu pulak jangan lupa kitaorang tau! Haha.. Jom layan Boni menyanyi dulu..



Pastu bila aku godek-godek dalam facebook page tu, aku ternampak entry yang bukan dari blog dia.. Dengan rasa gatal tangan, aku pun klik link tu.. Wahh terkezzuttt mak.. Hehe taknak cakap banyak, korang cuma tekan SINI untuk tahu apa yang aku nak sampaikan.. Peace yaww! Hehe baru petang tadi lagi la si Boni ni tak berhenti buat semua pecah perut.. Memang aku terkejut juga tajuk entry nya..  Video Cute Bawal Shawl Tutorial by Boni Kacak.. Aku pun tergamam, rasa takut pulak nak tekan link tu.. Padahal dah tahu yang sememangnya lah Boni yang buat entry tu, takkan orang lain kot.. Hehe apa pun nice tutorial.. Video yang sungguh kelakar.. Dah la suara sedap, pandai berjenaka pulak tu.. Haha ape pun jom layan tutorial ni.. Video Cute Bawal Shawl Tutorial by Boni Kacak..

Apa pun terbaik dari Boni Kacak.. Pehh nak je aku like youtube tu banyak-banyak.. Masa tengok tu serius memang tergelak gila.. Maaf kalau Boni tak suka, sebab aku nak buat kau terkejut je.. Hehe jangan marah.. Apa pun memang sempoii dan terbaik..








Ranking: 5

7 Comment:

  1. hahaha boni kacak ni memey senget orangnyaa but dia baik.. like him.. eheks...

    ReplyDelete
  2. hahahahaha.. sorry bro.. aku baru perasan entri ni..haha. arigato xia xia ni bro.. adeh.. aku ni tetap manusia biasa ler..hahaha.. oke, menjawab pertanyaan ko tu, aku dah cuba merata2 baik mentor, baik af, tapi tak ada rezeki..tak apalah. hahaha. sekarang ni aku rasa aku lebih selesa hiburkan kawan2 dalam internet je.. cukuplah..hehehe.itupun dah bagi kepuasan pada aku..

    apa2pun, thanks bro.. malu aku..hehehehe

    ReplyDelete
  3. wah2..abg boni d review malu2 hahaha

    ReplyDelete
  4. waaah boni pemes lah,... memang dia nyanyi best. boleh tgk video yy ada upload dia nyanyi di kenduri kawin broframestone. tahniaah boni, makin maju dlm blogging. :)

    ReplyDelete
  5. Sebab Boni Nyanyi dekat kenduri kahwin ku kot - tertiba langit jadi mendung...

    www.broframestone.com

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved