Alahai Mamat Ni Poyo laaa..

on 15 January 2013


Assalamualaikum..
Hye semua.. Adeh baru dan nak buat entry.. Kenapa yee?? Sebab keje bertambun.. Buat keje perabih dulu baru nak taip entry.. Sibuk la juga, memandangkan memang tersangat lah bz dengan kerja, tak sempat rasanya nak blogwalking macam semalam.. Hari ni baru entry pertama, semalam pot pet pun dapat juga 4 entry.. Hehe bukan takde idea nak type tapi takde masa..

Ikhsan Google
Poyo la mamat ni! Adeh terkena macam ni memang tak terkata la.. Tergamam, tersipu-sipu malu menahan muka.. Ketika aku hendak pergi ke Batang Kali untuk urusan kerja.. Tengah aku membawa dengan kelajuan 80km/h tetiba aku ternampak 2orang awek ni menahan aku dengan lambaian tangan nya bak dedaun nyiur yang lembut.. Aku pun lantas memberhentikan motor aku di depan 2 orang awek itu.. Dengan selamba badak aku pun bertanya..

"Kenapa cik adik duduk tepi jalan macam ni??

Lalu salah seorang pun berkata, 

" Motor kami tayar pancit, so kami tak tahu nak betulkan.. Lagi satu, awak tak tahu nak bezakan ke antara awek dengan bini orang?? Agak-agak la.. 

Aku pun berkata,

Laa yeke?? mintak maaf la ye.. Saya tak tahu.. Maaf.. Sambil menahan malu yang teramat sangat..

Awakk ni poyo lah!.. Akak dah kawin, ni adik kakak je yang masih belum berpunya.. 

Macam ni la kak, saya telefon kawan saya untuk beli tiub motor dan kelengkapan sekali.. Sebab nak repair ke bengkel jauh ni kak, lagi pun hari panas.. Kita tunggu sini dulu ok..

10 minit kemudian, kawan aku pun sampai.. Kami berdua meng'repair motor akak tu sampai ok..

Ok , dah siap kak..

Berapa ni??

Berapa apa??

Yang awak tolong ni lah.. 

Alah kak, tak payah la.. Akak beri pada kawan saya tu je, sebab saya dah lambat ni.. Ada urusan yang nak di selesaikan.. Akak boleh la teruskan perjalanan.. Saya mintak maaf pasal tadi ye..


p/s : menyesal pulak tak mintak no adik akak tu.. haha baru ku tahu rupanya aku poyo.. hahaha!




Ranking: 5

4 Comment:

  1. tapi betul gak..mcm mn nak tau kalo cun kan..heehe..meleps la plk erk..hehe

    ReplyDelete
  2. lla..melepas plak dah,..haaaha:)

    p/s: semoga terus tabah buat kerja yg semakin byk..uwaa

    ReplyDelete
  3. hahaha. jangan. kan ko dah ada someone special.hehehe

    ReplyDelete
  4. alahai tak pasal2 dapat cop poyo , hahaha akak tu pun kasar nk mampus,kihkih

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved