Fenomena Apakah??

on 18 January 2013

Assalamualaikum..
Dari pagi taip entry ni, belum siap lagi.. Kena save draft dulu sebab ada kerja lain.. Tapi dah siap kerja ni, boleh la sambung balik entry ni.. Alhamdulillah hari ni hari yang mulia, hari Jumaat .. Penghulu segala hari, macam mana hari korang? Terbaik bukan.. Hehehe.. Sebenarnya aku malas sangat nak follow benda yang merepek bagai ni.. Tapi ianya perlu sebab jadi trending di laman-laman sosial.. Eh siap lepak ngan membe-membe pun siap ada trending ni.. Apakah??


Aku tak tahu di mana benda ni berlaku dan yang paling penting aku taknak pun tahu.. Wahaha, laka sangat ke benda ni.. Aku bila kena cakap macam ni agak bengang la juga, kawan aku pun dok cakap dengan aku "When i talk with u , listen ! listen ! listen ! ehh mamat ni kang ni makan dia.. Bukan kemain pekak lagi kawan ko ke?? Haha sian, tu la nak bash orang tak kena masa.. Padan muka mung! huhuhu..

Al-kisahnya satu Malaya ni dah tersebar dek fenomena Listen! ni.. Alamak, berkekalan ke menda macam ni.. Kita tunggu dan lihat aje lah sejauh mana pengaruh ni boleh pergi.. Adakah sehebat Mawi World?? Ac Mizal   (peace yaww) or mana - mana artis yang sedang meletop pada masa kini..


Ranking: 5

3 Comment:

  1. yg ni berlaku kat uum kan??dlm utube ada dia ni..

    ReplyDelete
  2. lisa pun ada tengok juga mende ni, hahah .. litseeeen! ada parody mathlufthi juga tentang ni,hihi .. memang menyemak gila

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved