Koleksi Gambar Pelik Tapi Lucu..

on 26 January 2013

Assalamualaikum..

Hari ni nak kongsi koleksi gambar yang pelik tapi lucu yang aku rasa boleh membuat sesorang kehairanan, lepas itu boleh gelak.. Hehe saksikan ye..





Apakah yang anda faham dengan ketiga-tiga gambar di atas??
Ranking: 5

10 Comment:

  1. haha yeah kelakar ! jemput singgah lagi http://dotdotputrymirah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. gambar pertama ada orang yang menyamar... yang kedua,,, ada katil yang menyerupai orang yang sedang tidur... yang ketiga, semut tu tidak makan itu gula.. selalunya semut ni suka gula kan... betul ka??

    ReplyDelete
  3. hahahaha , atas kurang faham tapi yang bawah sekali tuh kononnye nak cakap lolipop tuh kurang gula la tuh :P

    wek !! hahaha


    tq folow CP . CP follow kamu balek , kamu dah jadik follower ke 500 CP ! tahniah ! hehehe ~

    ReplyDelete
  4. tak fhm sgt..tp buat2 fhm je la..ahahha

    p/s: abg wan..bias alyeen baca novel kat website alaf 21 je..hahaa..tp tu pun x habis..sebb lyeen x suka baca novel on9..sakit mata..lg suka utk beli novel..haha

    ReplyDelete
  5. pertme tu ade org konon2 bersembunyi..hoho..kedua gmbr org tidur..ketiga x tau..hehe

    ReplyDelete
  6. haha gambr katil tu yg x thn,, aihh penat seh tdo cm tu je,, nk gerak2 pon x leh

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved