Dah Ada , Tapi..

on 8 January 2013


Hyee selamat petang.. Baru siap urusan semua.. Baru dan duduk dan rehat.. Sambil menyelam dunia blogging ni, tercetus pula nak buat entry baru.. Di saat sakit gigi yang melanda aku sejak malam tadi.. Ini lah dugaan.. Kalau aku nak layan kan sangat sakit gigi ni memang tak lah aku buat kerja.. Meraung-raung dalam bilik je la.. Siksa juga, hehe tahan kan je lah.. Siapa suruh tak jaga gigi.. Hehe takde pengalaman nak tampal gigi, pernah kena cabut sekali je masa Darjah 1.. Ni pun rasa takut nak pergi jumpa doc.. Hahaha dah tua bangka pun takut kaa.. Aiiiyooo.. Tapi buka pasal gigi aku nak ceritakan..


Haaa ini lah dia.. Tak survey lagi pun dekat Plaza Low Yart.. Aku yakin harga nya lebih 4K.. Di lengkapi dengan 16' screen resolusi HD, bukan Hutang Dulu tau.. Tapi High Definition.. Memang lah tersangat gempak, tambah pula dengan procesor i7 quad-core.. Memang tersangat lah pantas, Hard Disk boleh pakai 1TB dan NVDIA Graphic Card boleh sampai 2GB.. RAM pula boleh pakai 8GB DDR3 untuk satu slot.. Kalau dua slot dapat lah 16GB.. Pehhh meleleh air liur ni.. 

Bagi penggemar game yang beresolusi tinggi seperti Modern Warfare , Call Of Duty or DOTA, memang puas la untk korang layan gaming pakai laptop ni.. Tetapi pada aku la, aku lebih minat kalau nak layan gaming pakai desktop.. So selamat lah sikit.. Kalau ada desktop lama nak convert jadi procesor i3 pun boleh la untuk spec game.. Dalam 3K la, kalau beli baru pun dalam lingkungan harga macam tu juga..

Ceeehhh ada hati nak gantikan lappy lama aku ni.. Walaupun hanya AMD, tetapi banyak berjasa tau tak? Haha boleh la pakai untuk 3tahun lagi, ada budget lebih boleh la tukar.. Sibuk je nak kejar arus permodenan ni, bukan mampu sangat, tetapi cukup buat kita ambil tahu.. Padahal bukan kita dapat kejar pun.. Hehehe.. 


Ranking: 5

1 Comment:

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved