Please Wait?? Huh!

on 10 January 2013



Waaa, baru datang idea nak taip hape dalam blog aku ni.. Naik kematu aku fikirkan, yess akhirnya aklu ada benda nak di muat naik dalam blog aku ni.. Ecece tak boleh blah kan bahasa aku.. Walau apa pun aku bangga aku Melayu.. Ehh tak masal! Tetiba je.. 


Ehh jangan takut, bukan loading apa pun.. Hehe sorry terpaksa memberatkan loading blog dengan benda yang berpusing tu.. hahaha nak tunggu?? Bosan kan suatu penantian.. Namun apa yang kita perlu buat hanya bersabar, tapi sampai bila boleh bersabar?? Err tak pasti.. Kekadang boleh tercabar kesabaran kita.. Aku serius bosan menunggu.. Haha aku ni bukan jenis penyabar sangat.. Kadang boleh tension juga di buatnya..

Situasi 1 :

Terpaksa menunggu giliran untuk cash deposit bank in.. Memang la bosan terpaksa beratur lama.. Kena pulak yang depan kita ni budak yang bank in?? Lol! Budak kecik tahu guna ATM tu.. ?? haha aku jadah pun tak tahu masa umur macam dia.. So apa aku buat, aku ada habit yang pelik.. Suka buat muka pelik dekat tempat awam.. Mula la memek muka berubah.. Sebab nak hilangkan bosan.. Kalau tak pun aku akan tengok video Maharaja Lawak Mega untuk aku ketawa kuat-kuat.. Haha..

Situasi 2 :

Terpaksa menunggu buah hati untuk bersiap.. Hehe sep sikit kaum Adam yang pernah menunggu.. Hehe yang perempuan jangan marah tau.. Aku pernah tunggu 2 jam dekat luar rumah, awal nya hensem dah, sekali siap mula la rambut dah serabai.. Muka berpeluh dan minyak wangi pun dah hilang.. Bila tunggu lama macam tu pulak, aku lebih suka gigit jari.. Hehe apa lah perangai aku kan..

Situasi 3 :

Tengah date, si dia ajak tengok wayang.. Semua cerita bosan.. Nak tengok cerita best tak leh sebab petang sangat sebab aku biasa akan keluar pagi dan akan pulang sebelum 6petang.. Bukan jenis aku nak bawa anak dara orang sampai malam.. So terpaksa la tengok, bila tengok cerita tak best mula la mengantuk.. Atas sebab taknak buat si dia kecewa atau terasa hati aku akan berpura-pura seronok tengok wayang tu, kekadang sampai ter over acting pun ada.. Yela, cerita tak kelakar sangat tapi kelakar.. Haha peduli pe, aku pun bukan tengok free.. 


Cerita yang aku taip ni hanya yang berlaku pada diri aku sendiri.. So jangan di ikut benda yang buruk yang ada pada aku ni.. Cuma sebahagian dari cara aku untuk hilangkan rasa bosan kerana menunggu :)


Ranking: 5

8 Comment:

  1. @aisyah humaira'

    Haha wan banyak kali mengalami.. padan muka :P

    ReplyDelete
  2. @Cik Syida
    Yela, betul.. tapi tak lah selalu :)

    ReplyDelete
  3. ternyata ko seorang yang sangat penyabar orangnya.. dua jam menunggu awek bersiap????hahahaha.. memang terbaik bro.. kekalkan sikap kesabaran tu.. ia baik untuk sesuatu hubungan percintaan.. :)

    ReplyDelete
  4. @boni kacak
    terima kasih boni :) atas nasihat yang memberansangkan.. hehe

    ReplyDelete
  5. wah hebat..but sha plg xsuka menunggu heheh

    ReplyDelete
  6. nad paling x suke menunggu..haha..situasi nad..nad yang selalu tunggu si dia..habih mekap cair..haha..tapi sekarng nad tunggu pggilan die..klo die ckp kat ighway baru nad siap..hehe

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved