Bila Nak Munculkan Dirimu??

on 16 January 2013


Assalamualaikum..
Selamat petang semua.. Hehe baru siap keje baru boleh online.. Kenapa orang lain senang je nak jadi artis?? Bila mamat ni nak munculkan dirinya.. Pada pendapat aku, dia ni bukan nak berbangga dengan apa yang dia ada.. Cuma dia nak kongsi dengan semua orang dengan bakat yang dia ada.. Siapa dia yang aku maksudkan ni??

Meh aku bagi korang layan video ni dan komen ok??


Siapa dia Suhaimi Hashim ni?? Pada aku dia memang berbakat besar, suara pun sedap.. Serius wa cakap sama lu orang, wa sendiri pun dah nak cair, nasib baik wa cepat2 beli cool blog.. Kalau tak wa dah cair dari tadi.. Serius berbakat gila.. Korang boleh tengok sendiri berapa banyak video yang telah di muat naik dala channel dia : Cumi1569..

Korang juga boleh like fanpage dia di facebook : Suhaimi Hashim

p/s : Kalau la jumpa, aku nak habis belajar main gitar dengan dia.. Aku pun nak kembangkan bakat yang aku ada, mungkin suatu hari nanti..



Ranking: 5

15 Comment:

  1. betullah bro.. suara dia sedap dan ada jiwa.. susah nak dengar penyanyi yang menyanyi ada jiwa macam dia ni..

    ReplyDelete
  2. dah lama saya follow dia punya video2..memangbest..cer dengar dia nyanyi lagu fauziah latif tajuk setia ku korbankan..
    lagi best..

    memang orang singapore ramai yang suara sedap macam ni kot,...kan>

    ReplyDelete
    Replies
    1. nice info, la yeke?? Orang spore memang berbakat.. Alif Aziz, Aaron Aziz.. Tapi yang pasti depa semua tu bukan ada kaitan adik beradik mahpun saudara kembar :D

      Delete
  3. cumi memang terbaik , selalu aje dengar lagu cover dia , hihi . Andai lah dia suami ku hahaha xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jelesss siut ko cakap macam tu.. merajuk lah!! XD

      Delete
  4. sedap juga suara dia ni.. memang berbakat.. wahhhhh

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved