Terima Kasih Bro Eriqazz..

on 19 January 2013




Assalamualaikum..


http://kasih-nursya.blogspot.com

Dari tadi pagi aku menelaah google untuk mencari pelbagai tips-tips berguna untuk aku dan sekarang aku dapat kongsikan sama sedikit, alangkah berkatnya.. Ilmu yang di sampaikan untuk kita di kongsikan dan di manafaatkan bersama.. Pahala pun bertambah.. Terima kasih Bro! ini aku tujukan kepada blogger yang tak asing lagi dan di kenali ramai Bro Eriqazz..

Terus terang, aku sememangnya masih baru lagi dalam arena blogger ni.. Belum sampai setahun lagi.. Namun aku sentiasa mencari tips berguna, kerana aku telah mengambil keputusan untuk berblogger dengan lebih serius.. Apa yang buat aku tertarik mengenai Bro Eriqazz ni tak lokek untuk berkongsi pelbagai ilmu yang beliau ada.. Tahniah bro!.. Paling aku suka tips dia, dari malam tadi aku study.. Ada baik nya jika kita ikut tips orang lama, ikut lah resam padi " semakin tunduk semakin berisi".. Kerana semakin lama kita bertapak dalm dunia blogger ni semakin banyak yang perlu kita explore.. Kerana aku berpegang pada prinsip..

 " walau setinggi mana pun kita, usah memandang langit yang tinggi, ketika melangkah perlu juga memandang ke bawah, kerana takut tersadung batu , tersungkurlah kita "
 Terima kasih atas perkongsian Bro Eriqazz..

Untuk tips-tips yang berguna, aku share kat korang sekali ok..








Ikhsan Google



Ranking: 5

8 Comment:

  1. lama x singgah sini... wah blog ni dah berubah wajah...

    ReplyDelete
  2. @Farah Waheda Wahid haaa patut la, hehe.. lain kali masuk tau?? hehe..

    ReplyDelete
  3. @mailey jayley
    betul.. betu.. betu.. << -- Gaya upin ipin.. hahaha

    ReplyDelete
  4. blog bro eriqazz memang banyak tip2 yang menarik ,hehe . Teruskan usaha bro, ini yang aku suka ni bila orang bersemangat dalam dunia blogger ,hehehe

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved