Traffic?? Ehhh??

on 12 January 2013

Setelah hampir bertungkus lumus memikirkan apa yang aku nak cerita kat sini, akhirnya aku dapat juga idea..  Entah kenapa tadi mentol atas ni menyala, tetiba je padam.. Nanti la esok aku tukar bagi terang sikit blog aku nih.. Kan?? Tak lawak kan? Aku dah agak punchline tak kena pada tempat nya.. Hehe dah macam Maharaja Lawak Mega la pulak.. Apa pun GO !! Jozan.. Ehh tak masal.. 


Ala tomey-tomey.. Eeee debab badan kau.. Terasa nak cubit-cubit je.. Ahaks! Gambar ni sekadar hiasan saja.. Aku masih baru lagi, kira masih bertatih lagi dalam dunia blogging ni.. Tapi makin aku kejar, makin cuba aku gapai, aku lupa dunia blogging ni amat terlalu luas untuk aku mempelajarinya.. Walhal aku pun sendiri semacam tak percaya apa yang aku alami sekarang.. Semakin jelas yang aku ni semakin serius dalam dunia Blogger ..


Ternyata aku juga mencari jalan keluar bagaimana untuk mengekalkan pageviews.. Aku tak kisah apa yang orang nak kata, "ehh kau tak payah la nak tunjuk sangat kau tu bagus.. Kau tu baru lagi" dan bermacam lagi yang aku pernah dengar dari mulut kawan aku.. Aku perlukan sokongan bukan kutukan.. Pernah dulu aku jatuh, tapi aku bangun dan berusaha sepertimana yang aku mahukan ketika mula-mula aku ceburi dalam bidang blogger ni..

Tak susah rasa nya nak berkawan dalam laman sosial ni.. Lagi best kan, merata negeri boleh kenal.. Adanya segmen,GA itu masih lagi releven bagi blogger yang masih newbie macam aku ni.. So pada yang baru mula berblogger tu, jangan lah cepat putus asa, teruskan berblogger.. Percayalah, semua blogger bermula dari bawah.. Takde lah mula buat blog terus banyak follower dan retiissss kan?? 

Ranking: 5

1 Comment:

  1. cara untuk kekalkan pageview setiap hari, kau ping aje segala entri mak nenek kau kat pinjeorg. Trafik masyuk bro, asalkan kau kena pandai main ayat kat desripition tu ye, hehe xD ..semoga maju jaya ye sayangku , eh ...aku senantiasa support kau ;)

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved