Segmen : 5 Blogger Terpantas!

on 22 January 2013

Assalamualaikum..

Semalam aku dah meng"review" 3 orang blogger yang jari jemarinya yang agak pantas untuk mengkomen di dalam entry aku semalam yang bertajuk Segmen 3 Blogger terpantas.. Hari ni sekali lagi aku nak ambil peluang nak buat segmen ni lagi bertujuan untuk merapatkan silaturrahim antara kita.. Hari ni aku mencari 5 orang blogger terpantas komen dan like fan page fb aku..  *Akan di check.. cepat-cepat.. hehehe..

Cuma komen di bawah entry ini dan like fan page aku di sidebar itu blog anda semua akan di review.. Senang kan?? Tak perlu entry bagai.. Cepat-cepat ye??






Ranking: 5

15 Comment:

  1. Replies
    1. Tahniah, sis orang kedua.. 3 blogger lagi menanti.. akan di review! cepat :D

      Delete
  2. cuma seorang lagi.. make sure ikot syarat yang di berikan ok?? like fanpage je.. kalau tak pun G+ or twitter.. semua sekali pun boleh.. hehehe..

    ReplyDelete
  3. http://neenaamanee.blogspot.com/

    Nakjugak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tahniah.. dah cukup korum dah.. nantikan review dari saya ok..

      Delete
  4. hahaha.....
    saya sudah semalam...
    good luck semua..:)

    ReplyDelete
  5. waaahhh.. x aci.. buat la 10..

    ReplyDelete
  6. sya pon dh smlm! all the best yg tplih!! ^^

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved