Perjalanan Aku Masih Jauh..

on 23 January 2013

Assalamualaikum..


Kalau korang perasan hari ni aku dah ubah templete lagi.. Malam tadi start dalam pukul 12am sampai 4am.. Bermain code blog bukan sesuatu yang mudah.. Templete ni nampak beza dari templete asal aku.. Yang di mana sebelum ni aku pakai Thesis Ver 1, dan kali ni aku pakai Ver 2 pulak.. Sama tak dengan Boni Kacak?? Hehehe.. Namun perjalanan ku masih jauh untuk sebaris dengan mereka yang terlebih dahulu dari aku.. Namun tiada apa yang boleh mematahkan semangat aku untuk terus berblogger.. Kerna aku ada kamu semua..

Puas juga bersengkang mata, namun aku puas akhirnya kini.. Setapak demi setapak aku melangkah sedikit pun aku tak pernah rasa aku akan kehilangan kawan.. Rasa seolah di hargai tatkala blogger yang terkenal meletakkan aku sebagai bloglist mereka apatah lagi menjadi sebuah blog pilihan mingguan.. Oh Tuhan, aku tak pernah menyangka yang aku akan dapat penghargaan seperti itu.. Banyak yang perlu aku buat untuk menjadi seperti mereka, untuk sebaris dengan mereka.. Namun aku taknak keseorangan.. Terima kasih kawan,kawan kerana tak putus memberikan kata semangat, dorongan.. Allah sahaja dapat membalas jasa kalian semua.. Dari hari ke hari aku semakin bersemangat, dan terus pandang ke hadapan.. Aku takkan sesekali berpaling, kerana ini yang aku mahukan dan aku takkan sesekali takut dengan bayang aku sendiri..




Ranking: 5

13 Comment:

  1. ayat tu dah macam menang anugerah :)

    majulah bloggers utk Malaysia

    ReplyDelete
  2. wahh tahniahh ye... keep moving forward!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mekasih ena.. :) wan pun doakan ena juga..

      Delete
  3. good luck bro.. aku yakin kau mampu.. mungkin lebih daripada blogger-blogger terkenal yang kat Malaysia ni. siapa tahu? yang penting usaha tanpa henti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks boni atas tips yang di berikan, kini rasa macam di berikan semangat yang baru :)

      Delete
  4. walaupun simple..tapi entry wan sangat berguna..penulisan wan mcm penulisan serang buku novel..atau buku motivasi..hehe..good luck wan..i alwys support u friend..bile kite akn ketemu ya..dekat ja pun..hehe

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. jom sama-sama naik.. siapa sangka kau boleh fight ngan Fatin Liyana ke.. hehehe :) gud luck u .. hehehe

      Delete
  6. Teruskan usaha wan. Saya sokong dari tepi..kalau belakang kena tolak. Kalau tepi kita seiring..Good luck. ^___^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe betul apa yang Aini cakap tu... taknak lah berhimpit2 ye tak, kalau tepi kan seiring.. Bagus 2 x :)

      Delete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved