Review Blog : Pemenang Simple Segmen " Entry Terbaik 2012 "

on 8 January 2013


Seminggu juga aku tinggalkan blog ni.. Al-kisah apa yang terjadi hampir kesemuanya aku dah tulis kat blog.. Sorry semua.. Bukan nak mengelak, cuma aku masih perlukan ketenangan.. Tu yang aku senyap je.. Blog aku tinggal sementara sementara aku masih di dalam mood 'jiwa kacau'..


  • Blog, susun atur blog memang tersangat lah kemas.. 
  • Entry yang selalu di utarakan oleh Innanie ni sangat baik..
  • Melihat kepada Entry Terbaik 2012, banyak menengahkan tentang bagaimana seorang pemuda yang telah terlibat dalam kancah gay kembali bertaubat..
  • Ternyata, entry tersebut membawa impak yang sangat besar.. 
  • Ada pun tahniah anda pemenang simple segmen saya..



  • Hehe review lagi untuk blog cikgu Lyeen ni..
  • Tahniah anda menang segmen saya..
  • Susun atur blog, kemas dan menarik..
  • Tema blog : Cupcakes & Blue
  • Entry banyak sangat yang menarik.. Korang terjah blog dia ok??


  • Blog bertemakan Blue & Pinky ni.. Sedap mata memandang..
  • Entry yang di utarakan juga kemas..
  • Susun atur blog pun kemas..
  • Anda menang segmen saya dengan entry yang sangat baik..
  • Tahniah, anda di review..


  • Blognya kemas.. Juga telah di edit orang yang sama..
  • Anda menang segmen saya dengan entry indahnya cinta selepas nikah..
  • Susun atur blog kemas..
  • Tahniah anda di review..


Maaf, tersangat simple review ni, sebab ada urusan pada waktu ni.. 









Ranking: 5

3 Comment:

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved