1st Entry 13' :Segalanya Bermula Di Sini..

on 1 January 2013





Alhamdulillah , selamat tiba dalam hari pertama dalam tahun 2013 ni.. Pastinya tahun 2012 akan kita bersama rindukan, pastinya ada kenangan di sebalik kegembiraan.. Semua orang pasti melaluinya.. Kegembiraan di kongsi kan bersama.. My 1st entry dalam tahun 2013 ni.. Ada anjakan paradigma sedikit.. Yeah, mungkin aku akan ubah corak penulisan aku kot.. Hehe itu dalam perancangan lagi..

Segalanya bermula di sini.. Tahun 2012 yang gemilang pasti kita akan teruskan lagi untuk tahun 2013 yang baru sahaja bermula.. Hari ini 1.1.13 amat bermakna bagi aku kerana aku dapat menulis entry.. Tak pernah aku fikirkan apabila aku buat blog hari itu aku akan lebih serius macam ni.. Segalanya boleh berubah dan aku telah yakin bahawa aku akan berblogger dengan lebih serius..

Segalanya bermula di sini, ada pun kesilapan masa lalu kita ambil iktibar bersama.. Jangan ulangi sama kesilapan kita sebab peluang bukan selamanya hadir buat kita untuk kali yang ke-dua dan seterusnya..

p/s : Harungilah segala dugaan yang hadir, tempuhi lah dengan rasa sabar.. Dengan izin-Nya kita akan berjaya..
Ranking: 5

6 Comment:

  1. selalu pndg ke depn..sellau ikut kaat ahti..truskn ushaa..smoga 2013 selalu mmberi snyuman tuk irwan..=)

    ReplyDelete
  2. Datang sini nak mengucapkan Selamat Tahun baru 2013....semoga persahabatan kita kekal berkekalan

    ReplyDelete
  3. wah.....good luck abg wan..semoga berjaya ok..:D selamat tahun bru..:D

    ReplyDelete
  4. @Hanif Idrus
    selamat juga kepada abg hanif :} Semoga sucess selalu hendaknya..

    ReplyDelete
  5. @Lyeen De Syifa

    hehe abg wan pun mendoakan terbaik untuk cik lyeen jugak :)

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved