Review Movie : Minyak Dagu

on 18 January 2013

ikhsan : www.broframstone.com

Assalamualaikum..

Adeh! gosok baju le pulek hantu ni.. Haha mekasih ye abg Broframstone.. Hehe ni ambil dari google images, terperasan pula ada link abg bro, so kita bagi backlink untuk traffic abg bro sekali, hehe itu kalau ada la.. Kalau takde maaf.. hehehe..  Den baru lopeh mendownload movie ni.. Dah tengok sekali.. 

Boleh la, seram juga.. Penuh dengan makna.. Sebelum ni aku juga pernah dengar cerita pasal minyak dagu ni, ada juga orang menjual natang ni, jual la minyak masak ke, minyak petrol ke, minyak lintah ke?? Gulp! hehehe gurau je.. Maaf! maaf! maaf! Hehe apa pun tahniah sebab buat bulu roma aku meremang sangat ni.. Ni kalau tengok malam, mau aku tak balik rumah.. Tido kedai pun dalam terang.. Lol! 

Nampok benor penakutnya.. Haha macam entry yang lalu, aku ada post benda seram kan.. Tapi lawak, yang ni aku tengok cerita seram.. Last tengok movie seram ni la, yang hari tu tengok Pontianak vs Orang Minyak tu seram kelakar.. Ada ke Nabil jadi ponti, rambut tak boleh blah.. Hahaha.. Tapi berjaya menggeletekkan hati dan urat kentut aku.. Nampok! Filem negara kita ni bertambah maju dah.. Bertambah baik dari tahun ke tahun.. Perkembangan yang sihat..

Minyak Dagu ni bahaya, memang lah badi.. Yelah minyak orang mati.. Aku tak lah pasti apa cara yang orang tu buat betul, tapi awas ! Jangan di ikut segala mentera dan jampi yang adakalanya di baca dalam sesetengah filem tu.. Biarpun kelakar, kita bukan tahu apa yang terjadi nanti.. Jangan di ikut jalan tu, jangan di pilih jalan yang hitam, kerana jika kita silap pilih sukar hendak kembali ke jalan yang benar.. Renung-renungkan dan selamat beramal..


Ranking: 5

12 Comment:

  1. FD nak tengok malam tadi, tapi tak berani. kejap lagi baru nak tengok kot. hehe :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seram tak?? Nasib baik takde hantu gigi.. hahaha :D

      Delete
  2. ramai jugak cakap seram ni. ni nak try tgk :D

    ReplyDelete
  3. dah tgok cte minyak dagu ni..seram tu tak..cuma buat lyeen trfikir sggupnya dorg buat mcm tu kan? nk dptkan cinta dgn bantuan syaitan..astagfirullahalazim..smoga kita dijauhkan..

    p/s: lama tak bw..sibuk..hehe..maaf ye abg wan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha tak pe cikgu, sebab cikgu sibuk wan paham :D

      Delete
  4. mcm xbest sgt lah. tak kick huhu

    ReplyDelete
  5. nak download kat mana bro? :( bak link ..humm humm

    ReplyDelete
    Replies
    1. der kat www.jieazz.net.. ada filem baru keluar kat situ..

      Delete
  6. Uish! Hantu lagi!!
    Termimpi-mimpi nanti kalau dah bnyk sangat tengok cerita hantu nih ! :D

    ReplyDelete
  7. haha xberani nak tengok lagi.. dah balik U, baru nk tengok... tgok ramai2, tengok blkg kwn.. harharhar

    ReplyDelete
  8. x berani wee nak tengok..klo nk tgk kene ade temn tido..haha

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved