Mereka Sangat Awesome!

on 14 January 2013


Assalamualaikum.. Hye, selamat petang.. Huarrraggghh!!! Adeh mengantuk pula.. Baru selesai solat, ingat nak blogwalking dan type entry sebelum tidur sebentar.. Rasa dah berat sangat mata ni, kalau layan kan tentu atas meja ni jugak aku lentoq kan kepala aku.. Hehe tahan dulu wan.. Ada tips segera yang aku dapat dari google.. Ada nampak keberkesanan nya juga.. Errr tapi tak sakit ke??

Kesian, gambo Abg Kacang ni jugak aku rembat! Ahaks!





Tapi bukan Bean ni aku nak cerita, ataupun mata aku yang dah makin mengantuk ni yang aku nak share.. Alahhaaiii bukan hebat sangat pun nak cerita pasal mengantuk dan MR.Bean ni.. Tapi ada yang lebih hebat ada yang berlaku dalam blog aku.. Ececeh.. Ni nak bagitahu ada 15orang yang tersenarai dalam pengomen terhebat@tegar dalam blog aku ni.. Meh sini aku share..

Tolong lah abaikan yang blur kan tu ye.. Entah siapa lah gerangan orang tu.. Dah la tak hensem.. Haha tapi aku kenal sangat orang tu.. Orang nya hitam manis, tinggi tak sangat, tak hensem tapi comel.. Iye?? Haha angkat bakul sendiri nampak.. haha.. 

Merka sangat hebat, memang tak jemu komen di setiap entry aku.. Aku tak tahu macam mana nak balas,tapi aku hanya terdaya terjah balik entry korang dan komen.. Semoga korang berjaya dalam apa jua bidang yang korang ceburi.. Amin..




Ranking: 5

6 Comment:

  1. YUHU...eh..nama sapa kat aats tu?kenal tu..kenal..HAHHA..:P xpa abg wan...kita hidup berblogging kan saling kunjung mengunjung..ahaks..:D alhamdullilah..smoga kita sukses terus.:D

    ReplyDelete
  2. sha no 6 hehe..top 10..yeahhhh heheh

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved