Tunggu! Ini Semua POYO!!

on 31 January 2013

Assalamualaikum..

Hadeh dengan tak kene mengena aku tak tahu nak letak tajuk apa.. Mood demam+batuk+selesema = macam na nak p Genting nanti.. Huhuhuhu semalam seharian tak blogwalking, line hampeh sangat.. Kekadang aku tak paham , kejap ok kejap tak line kat sini.. Nak tukar Yes?? Bagus cadangan, tapi tak tahu sini line ok ke tak takut menyesal tak sudah.. Almaklum lah duduk celah bukit.. Nak tunggu streamix/uniFi? Alah yang kat rumah tu pun sedang bermasalah, so nak taknak kena la pakai broadband Celcom ni.. Boleh la..

Apa yang terjadi dengan blog aku sekarang ni pun aku tak pasti, apa aku ni kuat sangat edit blog ke?? Bila tanya blogger lain semua cakap takde masalah.. Mungkin line tempat aku ni kot.. Haha dah berapa hari line slow, kekadang rasa tertekan, tapi apa boleh buat.. Sabor je lah.. Tapi bila aku buka blog ni, aku sendiri pun terkejut.. 


Pehh terkojut den.. Blogger yang tak asing lagi follow blog yang kerdil macam aku ni.. Wahh sesuatu yang aku rasa macam penghargaan.. Hehe thanks Lyssa Faizureen.. Sebab sudi follow blog yang tak berapa nak ada ni.. Nak tahu, sebab aku selalu pi tengok tutorial nya dulu.. Sekarang ni dia busy dengan study so tak dapat la nak berblog macam dulu.. Apa pun gud luck to Lyssa..

Ni baru ada line ok, so dapat lah aku nak berblogwalking setelah hampir 48jam aku meninggalkan nya.. 



Ranking: 5

10 Comment:

  1. wahh lyssa follow tu... tapi memey sure ke dia ke org lain guna gmbar dia.. kalau betullah dia, untungnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... sobsobsob nak juga dia follow ena

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe tu lah, wan tak pasti.. tapi rasanya betul kot..

      Delete
  2. hoho...streamyz...kiri kanan belakang depan ade kan...rilek sudah
    YES bukan kasi free trial ke seminggu dulu..x puas hati hantar balik

    ReplyDelete
  3. pergh..terbaikla wan..kerdil2 pun de blogger femes singgah..jap lg wan pun femesla..hehhe

    ReplyDelete
  4. untunglah abg wan...ehehe..lps ni dah semakin maju abg wan ni..jeles..jeles...hehehe

    ReplyDelete
  5. pergh... thumb up... blogger otai dh follow tu...

    ReplyDelete
  6. wahh..untunglahh blogger hebat follow dy..
    bile lysa nk follow KK plak nie? huhu

    jom join segmne sy :)
    http://kkpyacrita.blogspot.com/

    ouh ya..sy follow..

    ReplyDelete
  7. hehe..kalau nak tahu betul tak itu lysaa boleh click pada gambar dia..tengok link dari situ. Apa2 pun tahniah ye..seronok ye. ^__^

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved