Selamat Tinggal Nokia ku..

on 1 January 2013



Salam kepada semua.. Hai macam mana hari ni?? Yang mana sibuk balik ke asrama, atau pergi ke sekolah tu selamat kembali ke sekolah.. Kalau selama ini boleh blogwalking, join segmen or GA tu kena lah kurang kan eh?? Bukan apa, blog-blog juga.. Tapi jangan lupa pelajaran.. Kalau layan Cool Blog takpe.. Haha sedang menikmati cool blog Mild Tea + pearl ouuucchh ! my fav sangat.. Bertambah best bila minum ada pulak gambar Heliza.. Wahh hahaha gatal! Itu yang keluar dari mulut gf aku.. Hahaha baru tahu ke?? Hehe tapi laahhh takkan la Heliza tu nak kat aku, jauh panggang dari api.. Ahaks!


Selamat tinggal Nokia kesayangan ku.. Seperti mana yang pernah aku cerita kan sebelum ni, handphone aku telah di rembat oleh manusia yang bernama pencuri.. Hahaha halal je lah kau amik handphone tu.. Tapi bersyukur juga kau amik, kalau tak aku takkan merasa pakai handphone baru ni..

Sony Xperia Miro

Taknak cakap banyak, boleh tengok lah spec yang ada pada Sony Xperia Miro ni.. Aku dah printscreen kan.. Baru kejap je beli.. Maih kekok pakai handphone gedabak besar ni.. Haha macam mana la nak pakai tablet ni.. Haha belum-belum dah kekok..



Tapi ni lah hanphone kedua android yang aku pakai setelah handphone Samsung Galaxy Young tu.. So android pun telah di naik taraf dari Galaxy y ( 2.3 : Gingerbread) ke Sony Xperia Miro (4.0 : Ice Cream Sandy ).. Alhamdulillah.. Nak beli blackberry takde stock pula, sebelum duit ke arah lain baik aku rembat handphone ni dulu..






Ranking: 5

1 Comment:

  1. salam, hi.. sy plan nk bli miro ni gak.
    leh tau x condition fon ni berbaloi dibeli x?
    kamera n vdeo clear x?

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved