Perhatian ! Perhatian !

on 23 January 2013

Assalamualaikum..

Hari ini tak terlalu banyak kerja sangat so aku dapat luangkan masa aku dengan blog amat lah panjang.. Ubah sini, ubah sana.. Hurmm ni la hasilnya.. Aku berpuas hati, macam mana korang semua?? Ok kan?? Wahh tak henti kawan bagi support.. Terima kasih kawan :) Ini lah di namakan sahabat seperti yang di nyanyikan oleh Najwa Latiff tu.. Tetapi banyak perbezaan antara kawan dan sahabat.. Bagi aku sahabat paling bermakna cubit peha kanan, peha kiri terasa sakitnya.. Terima kasih ..

Perhatian ! Perhatian ! hehe takde apa lah sangat cuma nak bagi tahu yang navigation (page) atas header aku ni ada la fungsi nya juga.. Faham tak?? Aiyooo aku nak cakap sangat pun aku tak reti menda ni apa.. Hahaha.. Meh tengok gambaq sat noh..


Yang Home, Contact tu.. Ada kegunaanya juga pada aku dan korang, kalau rajin tekan la page tu ye.. Jangan risau bukan link says la.. Hehe nampak sangat takut.. Tapi dah jadi trend orang tinggalkan link dekat shoutbox pakai url says.. Takpe la, berbakti juga pada orang.. Tolong orang buat duit, dapat juga menambah pahala kan..


Ok, bagi navigation Contact tu, boleh la korang hubungi aku melalui cara tu, nombor telefon or whatsapps sorry masih personal lagi.. hehehe.. Yang Ping Site tu memudah kanaku dan korang untuk ping kan segala entry korang di dalam page tu.. Dalam page tu ada aku kumpulkan seberapa yang aku dah kumpul.. Tak kisah lah group blogger atau pun other site yang menyediakan khidmat untuk kita ping enty.. Contoh, kartikel, pingJe.. Yang lain korang boleh la terjah.. Yang  Facebook tu aku sediakan khidmat buat korang untuk direct ke fan page aku.. Yang Timbang Blog tu pula aku sediakan buat sesiapa sahaja yang nak timbang berat blog anda.. Free je pun tak kena bayar pun..



Ranking: 5

6 Comment:

  1. Bunyi cam hal serious je!! HAHA. Okay, terima ksih for the info ;D

    ReplyDelete
  2. tu dia..bakal seorng blogger berjaya..pewitt.hehee..akan diterokai ye..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe sama-sama nad kita naik, wan masih newbie lagi tapi masih mencuba untuk jadi yang lebih baik..

      Delete
  3. hebat abg wan..teruskan usaha..:) mmh blog adalah shbgian dr hari2 kita..ehhe..sehari x tgok rasa mcm x lgkap..hahah

    ReplyDelete
  4. ini lah yang kita perlukan sebagai seorang blogger . Teruskan usaha bro ;)

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved