Terima Kasih ..

on 31 December 2012



Salam kepada semua, haiii hari ni lansung takde kerja.. Datang, duduk sahaja layan movie dan sesekali toleh blog mana tahu ada peserta segmen yang baru ke.. Hehehe alhamdulillah, peserta segmen yang yakin join segmen aku ni sebanyak 20orang.. Entry menarik mereka telah pun aku terjah satu persatu, dan proses akhir  penilaian akan di adakan pada esok pagi.. Di mana aku akan memilih 4 orang peserta yang memiliki entry yang sangat menarik pada pandangan dan pemerhatian aku.. Mulai esok juga aku akan follow kesemua peserta yang mana belum aku follow dan pemenang akan mendapat hadiah yang telah di sertakan sekali di dalam segmen tersebut.. Di atas sambutan yang agak memberansangkan, aku sendiri telah mengambil keputusan untuk menambah hadiah.. Al-maklum lah, simple segmen dan tempoh masa pun singkat aku fikir tidak perlu lah aku mencari sponsor untuk simple segmen ni.. Dan aku bukan lah seorang blogger yang di kenali sangat, namun aku cuba untuk menjadi lebih baik pada tahun hadapan.. Segmen tu tetiba je hadir setelah aku publish entry aku yang bertajuk Terbaik Dalam Kenangan..


Namun bukan itu yang aku mahu kongsi bersama, tetapi benda yang berlaku ni amat memeranjatkan aku.. Memang menjadi rutin aku apabila publish entry, ping kan entry tersebut ke Gilaping.com, blogr.my, kartikal.com, group facebook dan twitter.. Ini akan membolehkan readers luar akan membaca entry kita.. Namun kartikel.com ni lebih pageviews nya berbanding dari lain-lain..





Top traffic sources datangnya dari kartikel.com.. Lepas itu baru lah gilaping.com.. Yang duniaimpianfatin.blogspot.com tu aku jadi sponsor untuk GA beliau,alhamdulillah hadiahnya pun telah di sampaikan kepada pemenang yang bertuah.. Tapi yang ini lebih memeranjatkan aku bila selepas satu jam aku ping ke kartikel.com ni, aku ternampak di bahagian sidebar tu ada terletak entry aku yang baru sejam lepas aku ping.. Woowww awesome lah! Tak terfikir juga aku akan duduk di situ setelah hampir sebulan aku ping kan ke laman tersebut.. Nak tahu entry apa?? Upside Down .. 


Kenapa ye?? Sedangkan aku bukan mahir sangat tentang review sesebuah filem, ini merupakan percubaan pertama aku untuk review filem.. Memang rezeki kot.. Tu saja yang aku fikirkan.. Maybe...





Ranking: 5

{ 0 Comment... read them below or add one }

Post a Comment

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved