Ape Kes!!!

on 27 December 2012



Hmmm lepas satu-satu kes seumpama ini berlaku dekat negara kita.. Hmmmmmm mengeluh panjang bila aku beli paper sebentar tadi.. Belek-belek dekat kedai bangla sebelah ni, ternampak berita hangat macam ni terus 'rembat' senaskah.. Walhal aku ni memang tersangat lah susah sangat nak beli paper kalau korang nak tahu.. Hahaha ada kemudahan, siap ada kerusi dan meja untuk bersantai lagi.. Ape lagi, haha lepak sejam dua sebelum masuk kerja..

Dunia memang dah tua kan?? Macam-macam orang yang ada kat atas muka bumi ni.. Ada macam-macam terjadi.. Ape kes!! Ni yang aku emo semacam je.. Bukan apa, sensetif la perkara ni dan perkara ini bukan boleh dianggap enteng.. Kejam ! itu yang keluar dari mulut aku.. Gila ke pe?? Marahkan anak ke sampai macam tu sekali??


Nak di gelar macam ni rasa memang tak patut, tapi pada aku berbaloi.. Tapi binatang pun takde perangai macam ni.. Entah apa entah je, anak tu kan anugerah bro.. Ramai lagi yang nak kalau kau taknak, aku pun sanggup jaga la dari kau perlakukan sebegitu rupa.. Ish ish, tak kenal apa lagi bayi tu.. Hanya menangis bila lapar, haus atau pun berak.. Hmmm apa nak jadi?? Tepuk dada tanya iman.. Kalau diri kau yang buat tu di perlakukan sebegitu rupa ketika kau masih bayi, apa pulak yang kau rasa kan hah!


Huh! memang pelik sekarang ni, nak buat anak memang mudah, tapi nak jaga?? Aku memang tak de anak lagi sebab aku tak kahwin lagi.. Tapi ada la pengalaman jaga bayi sebab aku ada 15orang ank buah.. Ada la tolong sekali sekala jaga diorang.. Cari pengalaman dulu sebelum ada sendiri.. Tak salahkan??

Ranking: 5

6 Comment:

  1. dah semakin ramai orang yang hilang pertimbangan dalam dunia nih...

    ReplyDelete
  2. Oh okay ada baca tentang ni . Huhu gila kejam! Apalah manusia sekarang ,baby yang tak tahu apa dah kena hukum macam tu ..makaaiii mohon dijauhkan lah

    ReplyDelete
  3. astagfirullahalazim...apa nak jadi ni?erm..sedih...baby yg taktaw apa2 tu jd mgsa..

    ReplyDelete
  4. manusia lebih teruk dari binatang.. ceit!!!!!! kesian tengok budak2... dunia dah kembali pd zaman dulu kala malah lebih teruk

    ReplyDelete
  5. kesiannye kat baby tu.. kejam sungguh laa manusia tu.. huhuhu :(

    ReplyDelete
  6. kesian..budk2 jugk jd mangsa..dah stu hal..hal sme gak terjadi..

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved