Dua Wira

on 13 December 2012


Saat yang dinantikan telah pun tiba.. Debaran kian memuncak, percaturan dua buah negara yang semangnya musuh tradisi.. Misi utama kita adalah menumpaskan ego Thailand dan mara ke final dan bertemu dengan jiran negara terdekat kita iaitu Singapura.. Malam ini bakal kita saksikan perlawanan timbal balik di antara pasukan Malaysia menentang Thailand..

Boleh di katakan perlawanan malam ini adalah pertembungan dua gergasi Asia yang di mana pada pusingan pertama tempoh hari, pasukan kita terikat seri satu sama.. Perlawanan hebat pada malam itu, saling menyerang antara satu sama lain.. Namun mereka mempunyai satu visi dan mereka telah dapat menyempurnakan nya.. Merka hanya mahukan gol di tempat lawan.. Jelas sekali keangkuhan mereka, namun rakyat Malaysia pasti mendoakan pasukan kita terus mara dan dapat menumpaskan keangkuhan pasukan Thailand.


 vs  


Mat Yo @ Norshahrul Idlan Talaha yang pastinya akan berusaha merobek jentera Thailand malam ini, di bantu dengan pemain lain, berkat semangat dan doa, kami mengharapkan sentuhan kemenangan malam ini bagi melayakkan diri ke pusingan akhir.. Walaupun laluan sangat sukar, tapi Misi lebur ego pasukan Thailand pada malam ini akan di teruskan.. Berusahalah Harimau Malaya! Kami sentiasa berada di belakangmu! 




Ranking: 5

{ 0 Comment... read them below or add one }

Post a Comment

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved