Selamat Kembali!!

on 10 December 2012



Haiii.. Salam 1 Malaysia buat semua.. Harap semua sihat hendaknya.. Cewaaahhhh lama dah tak menaip dekat blog kesayangan aku nih.. Pepagi lagi dah menaip entry.. Hahaha pagi la sangat, lewat seh bangun tidur arinii.. Cuti takpe, boleh rehat puas-puas.. Sakit badan lagi ketika ni, balik kem yang amat meletihkan.. Tapi memang best, lama juga aku tak letih macam ni.. Hahaha :)

Semalam ada je benda yang menyedihkan, tetiba aku takboleh access akaun twitter dan yahoo aku.. Tak dapat kenal pasti siapa punya angkara.. Tapi nasib baik lah aku tak guna satu akaun untuk semua laman sosial yang aku ada ni.. Kalau twitter pakai gmail, dah confirm la blog ni kene tempias nya.. Huhuhu terpaksa buat baru..

Tension juga la, mana taknya.. Bukan sayang ape pun, cuma ramai kawan je kat situ.. Setakat ni aku dah buat akaun twitter baru dan gmail pendua sebagai langkah selamat.. Tapi hari ini sedikit terubat dengan kembalinya status glitterati dan boleh letak ads dekat blog.. Yahoooo terima kasih.. Alaa bila bercakap tentang  status glitterati ni memang dah sah sangat.. Mesti la pasal Nuffnang.. Terima kasih, kini aku boleh kembali menggunakan khidmatmu sayangg :) 



Sekian lama aku menunggu, akhirnya penantian aku selama ni berbaloi.. Entah kenapa url aku mengalami masalah.. Adakah sebab aku bertukar kepada domain ataupunnnnn??? Bermacam bermain di minda.. Nak juga bertanya kepada NetKL, tapi sebelum tu aku harus memeriksa terlebih dahulu sebelum bertindak :)

Dan kini, aku kembali berblogger setelah 3hari bercuti.. Hehe takde entry,takde BW.. haaa amik yang paling menyedihkan lagi pageviews jatuh mendadak.. Yelah, takde entry takkan sesaja nak stalker blog ni kot, bukannya cun.. Ada blog yang aku kerap stalker walaupun takde entry.. Mereka yang bertuah ada dalam bloglist aku tu..





Ranking: 5

{ 0 Comment... read them below or add one }

Post a Comment

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved