Menghitung Hari

on 12 December 2012


Woohhhaaaa! jumpa lagi di entry.. Bangun pagi sebelum buka kedai macam biasa lah bukak blog dulu, apa yang terlintas semestinya di update.. Bermula tadi 1st Wordless Wednesday aku sepanjang 6bulan aku berblogger.. Wah nampak sangat aku ni tertinggalan zaman kan?? Dok fikir apa idea nak buat, so aku tanamkan azam aku sekali lagi yang selama ni kurang menjadi.. Akan ku usahakan!

Diam tak diam 2012 akan meninggalkan kita, lebih kurang setengah bulan je lagi.. Disember, bulan yang terakhir dalam tahun ni.. Hehe mana ada bulan lain kan?? Ape la aku ni suka sangat melalut.. Umur semakn meningkat, masih banyak tanggungjawab lagi yang perlu di buat..
Kawan-kawan sibuk mencari pasangan hidup, ada juga yang dah berumah tangga, takpe.. I will follow u.. Hahaha itu pun kalau ada jodoh tak kemana kan?? 



Bulan Disember pasti akan meninggalkan kita tak kira kita nak atau tidak, lumrah kejadian alam.. Sesuatu yang hidup pasti akan mati, tak mengenal siapa , kita?? Entah esok atau lusa............. 


Ranking: 5

1 Comment:

  1. baca tajuk mcm dah nak kawen..tapi dlm entri xde sebut pun..hahaha.

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved