Akibat Kemajuan Disalahgunakan!

on 13 December 2012


Sememangnya aku dah menduga perkara ini akan terjadi lagi.. Hmm tak tahu lah siapa punya angkara.. Kenapa boleh jadi macam ni.. Jangan lah cuba jadi LANGAU pada bangsa sendiri.. Maaf agak kasar ayat yang aku lontarkan, tapi statement yang kau buat tu bukan sahaja memalukan diri sendiri, tapi memalukan semua orang..

Bahana Twitter, nak kan satu keajaiban.. Dimana seseorang mahukan populariti dengan segera, kenapa tak masuk Ratu Cantik, Vokal bukan sekadar rupa ke.. Kenapa mesti cara macam ni?? Sanggup di malukan sebab nak popular.. Jangan jadi hilang pemikiran boleh?? Ya allah malu aku..


Ada otak pakai, ada telinga dengar, ada mulut diam.. Hmm naik pening aku baca.. Pastu mula la deactivate akaun, malu kan.. Tapi dah popular kejap.. Haha aku di mention orang terlalu ramai hari ni.. Mesti dia rasa macam tu kot, kalau tak mana kan berani buat statement macam tu sekali.. Apa pun tahniah ok?? Anda berjaya memalukan diri sendiri, dan orang lain juga.. Terima kasih, semoga anda yang terlibat diatas ni diberikan petunjuk dan segera lah bertaubat :(



Ranking: 5

3 Comment:

  1. Dahsyat dahsyat!! Teruk la orang cmni. Akal tak da tapi buat mcm tak da. Ciss.

    ReplyDelete
  2. memalukan... aduyai!!! sepatutnya kita berdoa untuk kemenangan Malaysia, ni main main cakap macam ni.. apa lah nak jadi orang Malaysia ni, ada kemudahan disalah gunakan

    ReplyDelete
  3. hmmm wan dah agak dah benda ni pasti berlaku.. apa jenis manusia wan tak tahu nak kategorikan ape..

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved