Tahniah Skuad Malaysia !

on 20 December 2012


Selamat pagi.. Rutin biasa masuk kerja baca paper dulu.. Rasa malas pula nak kayakan bangla sebelah ni, so aku tengok online je kat http://www.bharian.com.my.. Free je, tak kene beli.. Hehe selalu pun keluar juga belek-belek dari paper kedai bangla tu juga, tapi time takde internet la.. Ok berbalik kepada entry ok?? Panjang sangat intro nih..


klik untuk tumbesaran :)


Walaupun kalah tempoh hari, namun kalah kita bermaruah dan seakan terbalas apabila Thailand tewas pada skuad Singapura dengan 3-1.. Kejayaan Singapura menjadi juara sebanyak 4kali, dan paling mereka banggakan adalah kejuaraan mereka di tempat sendiri iaitu Stadium Jalan Besar.. Ini pasti menjadi kenangan manis buat mereka..

Namun agak mendukacitakan setelah mendengar khabar kedudukan jurulatih skuad Harimau Malaya iaitu Datuk K.Rajagopal seakan tergugat apabila desas desus Datuk K.Rajagopal akan di gugurkan dari Ketua jurulatih skuad kita.. Ini terjadi mungkin di sebabkan tidak dapat mempertahankan kejuaraan 2tahun lepas apabila tunduk dengan Thailand 3-1 pada perlawanan separuh akhir.. Namun, perkara ini masih dalam perbincangan.



Ranking: 5

4 Comment:

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved