Upside Down..

on 31 December 2012





Selamat pagi semua.. Hari ni dalam sejarah kot sebab aku 1st time buat entry pelik dari kebiasaan.. Haha hari ni aku nak review filem yang aku baru saja menontonnya semalam.. Upside down.. Memang pelik tajuknya.. Tapi cerita best.. Ceritanya seakan love fiction.. Dunia seakan terbahagi dua, kerana daya tarikan graviti sangat kuat.. Tetapi klimaks cerita ni seakan menarik apabila Adam berjaya bekerja di tranforms, iaitu   jalan antara dua dunia.. Ada pun begitu Adam cuba mendapatkan Eve yang telah 10tahun terpisah.. Mereka bertemu cinta dan dapat membuktikan bahawa cinta mereka dapat menyatukan dua dunia yang selama ini terpisah..


Siapa yang belum tengok cerita ini boleh la tengok, sebab kalau aku bagi rating ni 4.5 daripada 5.0.. Memang pack dengan jiwang.. Hahaha bagi yang berbunga-bunga tu boleh tengok.. Tapi cerita ni memang syok la, cuma kronologi penceritaan cerita ini agak perlahan.. Tapi keseluruhan cerita ni memang best..


Boleh tengok trailer movie ini :


Link Download :

http://www.dewatv.com/2012/12/upside-down-bdray.html






Ranking: 5

4 Comment:

  1. Mcm best je ni...wahh....:) tp lyeen xdpt nk tgok wayag sebelum balik kl...uwaa...

    ReplyDelete
  2. Hehe tak lah, dah lama juga keluar cerita ni.. cuma kat wayang ada cerita lain, cz12, kan ada jackie chan.. Tu yang org tak tahu kot..

    ReplyDelete
  3. @Lyeen De Syifa
    yeke?? Sian cik lyeen.. hehe takpe boleh la kuar tengok wayang sama nt :) ahaks!

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved