Saya Suka ! Tapi...

on 5 December 2012




Salam buat semua.. Hari ni gembira sangat .. Yahooo!! heep2 hooraaayyy!! eh kenapa ngan aku ni?? Dah kena sampuk ke apa?? Haha belum g camping lagi dah meroyan macam ni.. Elok juga dapat lah pengecualian daripada pergi kem tu kan?? Hehe mula la merepek meraban, senget! hehehe :D

Ok, hari ni entry santai, tajuk main serkup je dalam kepala.. Eleh perasan pula aku ni, padahal dari tadi dok memikir apa yang aku nak celotehkan dalam blog aku sebelum aku g jauh nanti dalam 3hari.. Huhuhuhu tapi terubat bila suka sangat dengan perubahan yang berlaku.. Kali ni, yang edit full templete ni JiaKreatifelt.. Thanks, so entry ni khas untuk dia ! saya suka ini.. Hehehe ;D

Banyak dah berubah sepanjang 5bulan ni, ada usaha sendiri.. Setakat ni baru header dengan blog.. Bukan taknak edit sendiri, tapi tkde masa sangat.. So korang tentu perasan sebelum ni aku pakai blogskin kan?? Ni dah templete balik.. So ape pendapat korang??




Aku nak kongsi dengan apa yang berlaku yang sebenarnya dalam akaun nuffnang aku.. Dah tukar templete,then aku pergi kat nuffnang balik.. Log in macam biasa.. Lepas tu kita akan nampak macam ni kan??   


Then aku tekan la dekat Blog Manager .. Macam biasalah, kita nak letak ads kan?? Macam tu juga la yang aku buat.. Pelik bin ajaib, lepas aku tekan Manage My Blog dia tetap keluar page macam yang kat atas ni.. Wahhhh betul-betul menguji kesabaran ni.. Somebody help me! huhu tak tahu apa nak buat lagi.. Puas cari tutorial nak repair accout nuffnang, then terfikir pula nak delate dulu.. Tup-tup account ni bukan macam account biasa.. Payah juga nak delate balik.. Berulang-ulang kali.. Sedih, nak letak iklan ape lagi.. Bila sebut pasal blogger, mesti ada kaitan dengan nuffnang dsb.. Sebab benda tu boleh buat duit.. Ni nak letak pun dah tak boleh.. 

Siapa yang tahu boleh la tolong ehhh??





Ranking: 5

2 Comment:

  1. perghhhh cantik gile ur bloggy!!!! 0.0 nice combination color.. suka sangat2

    ReplyDelete
  2. hehehe kan?? Alaaa ape kurangnya blog aina :)

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved