Terima Kasih Kawan-Kawan!

on 11 December 2012



Buah Cempedak di luar pagar,
Ambil galah tolong jolokkan,
Saya budak baru belajar,
Kalau salah tolong tunjukkan.

Permulaan entry aku hari ni di mulakan dengan serangkap pantun.. Cewahh sejak balik kem hari tu, gian pula nak berpantun.. Mana tak nya kena berbalas pantun dari fasi semua.. Spontan pulak tu.. Nasib baik dalam perbualan saja.. Saja suka-suka isi masa lapang dengan pantun.. Yelah, "Biar mati anak, jangan mati adat" ,tapi kalau anak mati siapa pula nak teruskan adat tu kan?? Hehehe apa lah aku melalut sangat ni..

Alhamdulillah masih di kurniakan kesempatan, pelbagai nikmat yang di berikan.. Sujud syukur kehadrat Ilahi.. Dapat lagi berjumpa di entry ini.. Terima Kasih tak terhingga buat kawan-kawan blog yang selalu support, berkongsi idea dan pendapat.. Kawan tak mengenal usia, jauh dan dekat.. 

Ada yang dari blog, terus kepada twitter dan Facebook.. Segala laman sosial yang ada di gunakan sebaik mungkin untuk menjadikan ukhwah yang berpanjangan.. Terima kasih sekali lagi.. Maaf jika entry lalu ada melakukan kesilapan, adat belajar seuatu yang baru.. Dari kesilapan muncul anjakan paradigma untuk kita berubah, dari sesuatu yang kurang baik ke arah yang lebih baik.. Jangan jadikan media massa yang kita miliki sekarang sebagai titik permulaan buat kita jahat.. Tepuk dada, tanya iman,tanya hati.. Bukan saja tanya selera..

Ada kawan ramai sangat lah seronok, best beriteraksi sesama kita.. Ada juga yang dapat jodoh melalui facebook ni.. Hehe sangat lah comel.. Aku pun juga begitu.. Secara tak lansung dapat juga merapatkan hubungan keluarga yang terlah lama terpisah.. "Jodoh ketentuan tuhan, itu yang pasti".. Merupakan satu nikmat untuk kita kan?? Terima kasih sekali lagi.. Siapalah saya tanpa anda semua.. Bermula dengan follower sedikit, sampai sekarang ni, alhamdulillah berkat berani join segmen yang di anjurkan oleh korang.. 

Berblogger menjadi rutin aku seharian, tanpa ada rasa jemu.. Terima kasih sudi komen di setiap entry aku.. Jasa anda tak terbalas, di harapkan perkenalan kita berkekalan.. Amin.. Bebas bersuara tapi sedarlah masih ada batasnya, melihat senario sekarang.. Hmmm hanya mampu mengeluh panjang.. Ada yang mengaibkan sesama sendiri, saling menjatuhkan sesama sendiri..

        "Aku hanyalah blogger biasa, cetusan dari minda , di coret kan di sini"


Ranking: 5

2 Comment:

  1. betul tu, all laman web social ni ada kebaikkannya juga... boleh jumpa kwn2 yg dah lama lost contact... hehehe..

    ReplyDelete
  2. tima kasih juga wan sudi jd kawan kita..singgah blog kita, dan letak kita dalam bloglist..sngt hbat.. :)

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved