Happy Berblogging :D

on 1 December 2012




Ehhhh dah capai entry yang ke-100 laaa!! Hip-hip hooorreeeeeyyy!! hehehe akhirnya.. Nampak sangat yang aku ni pemalas nak buat entry kan?? Dah berblog selama setengah tahun entry baru #100?? Hahaha ada anjakan paradigma berlaku apabila aku sendiri berani beralih kepada .com yang usianya baru seminggu.. Awesome lah.. 

Dengan bangganya aku memang happy berblog daripada laman sosial lain.. Bukan tak online lansung, ada la juga aku buat twitter dan facebook, tapi tak la lama aku online blog ni.. Yahooo best tak terkata lah, so hari ni entry yang ke-100 nak buat santai saje.. Takde motif apa pun cuma random entry yang tetiba datang.. Dah ada domain ni sibuk nak mencari pelbagai tips.. Nak juga jadi blogger awesome macam korang.. 



Betul kata FD, "takpe kayuh pelan2 ", yeah, aku masih newbie lagi dalam berblogger ni.. Ada matlamat tersendiri dan aku perlu berusaha.. Korang boleh tengok sendiri betul ke aku baru ada 100 entry??


Note : maaf kualiti imej kurang memuaskan, klik untuk besarkan image :D


Boleh juga yang nak follow me on twitter, boleh pergi link sini..

Happy sangat berblog ni, banyak kawan, kongsi cerita baru, maklumat dan luahan rasa mahupun bakat terpendam..

" Tiada kejayaan yang datang tanpa usaha yang gigih, bersusah-susah dahulu , bersenang-senang kemudian "




Ranking: 5

4 Comment:

  1. blog .com ni kena bayar hosting dia katne ke camne erk.. wak tanye jeeer.. ehHHee

    ReplyDelete
  2. cuba cari info dekat netKL.com.. Ianya akan dapat membantu anda.. Pakej terbaik yang di sediakan..

    ReplyDelete
  3. saya pon setgh tahun.. tapi dah banyak entry dah.. hehe. perempuan.. bebelann.. itu saye. hiks.~

    tahniah dah #100 entry ya..~

    ReplyDelete
  4. 100.....tahniah.......dan kemudian 1000...seterusnya...
    2012 Tahunku Yang Kacak - Contest SEO-minta tolong klik Google + bolehkan..kikiki.thanks

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved