Tension! Status Bertukar Lagi?? Pulangkan lah!

on 11 December 2012


Bangun pagi rutin macam biasa lah.. Terus mengadap laptop.. Hari ni aku rasa malas nak keje, badan sakit lagi, jalan pun tak berapa nak laju sangat.. Demam, batuk dan selesema.. Adeh malas nya nak g klinik panel walaupun tak berbayar.. Acctually malas nak manjakan sangat badan ni, kerja rumah tetap di beresin sebelum buat entry ni.. Heheh sapa kata anak bujang pemalas?? Rajin tau?? Hahaha ok dah panjang sangat dah intro ni..

Berbalik apa yang aku putarkan dalam tajuk di atas ni, pepagi lagi dah buat aku tension?? Siapa?? Kenapa jadi tension pulak?? adeehhh kejap sangat dia bertukar, tolong lah Nuffnang! Semalam elok je status glitterati tu, hari ni dengan lemah lembut nya aku log in kau, tetiba kau merajuk dengan aku kenapa pulak?? Dah non-glitterati dah ni..

Hehehe suspen je aku ni, tak tahu berpunca dari apa, aku just tambah unit iklan dan adjust kedudukan iklan tu je, bukan macam dulu kau buat hal kan?? Lansung tak boleh iklankan.. Please, baru bersemangat semalam balik kem, kau dah boleh bantu aku lagi macam dulu.. Ni tengah cari sebab kenapa status berubah dengan sekelip mata.. 

Dah dapat nnti boleh la tukar..




Ranking: 5

5 Comment:

  1. sabar ye wan..dgaan tu..sapa la mcm akaun kta haritu..bertukar status!..padahal tak usik apa pun..lebih kurang bape hari jgk baru tukar balik bila malas nak ambik tahu..nanti ok la tu..semalam memang ada iklan yang tak boleh di click..iklan sardine..hehehe

    ReplyDelete
  2. hahaha better awak hantar tiket kat Nuffnang tu..

    Contact Us > Klik 'Blogger Enquiries' > tanya la ape yg awak nk tny/rasa tak puas hati..


    kalau boleh jgn merungut kt blog pasal nuff ni, nanti mereka tarik balik.. hehehe.. klu ade tak puas hati, send tiket kat dorang ye

    ReplyDelete
  3. Nuffnang memang suka cari pasal, haha. sabar ekk

    ReplyDelete
  4. nuffng uji sikit je wa,,dia rindu surat cinta wan tu..cuba hntar sekali..hehe..nti dia lebih peka dgn kita..insyaAllah..sebab kita dah 3,4 kali hntr surat cinta tu..hihihi

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved