Akhirnya..

on 24 December 2012


Yeah! akhirnya aku ada masa untuk aku menaip entry.. Mula tadi just bw dan join segmen, kini aku kembali dengan entry.. Entah apa-apa je perangai aku ni, macam bebudak.. Haha setelah dua hari takde entry, akhirnya aku kembali.. Bukan apa, bukan takde idea tapi balik kampung sebab tengok abah sakit.. Masuk je keje hari ni, terus siapkan kerja mana yang tertunggak.. 

Selama ni aku mencari penyelesaian bagi masalah yang berlaku pada Mr. Lappy aku ni, bukan meragam cuma aku menambah baik mana yang perlu.. Sekarang kan pakai windows 8, so aku pun tak lepaskan peluang ni.. Bukan pakai yang ori, tapi.. Faham-faham la sendiri.. Mana mampu weh nak beli laptop baru atau pun cari Windows ori, kat Lowyat RM333.. Pergghh baik simpan buat kahwin..


Akhirnya.. Yesss.. Hehe hati manyak senang maa.. Tetiba je cakap slank cina.. Adoii, maaf kualiti imej kurang memuaskan.. Ni gambar paling jujur ni, kalau printscreen kan macam-macam imej boleh cari dekat google image kan?? Siap nampak aku lagi.. Hahaha.. Tapi apa yang membuatkan bertambah best ni aku nak kongsi dengan korang semua:

  • Full license - maksudnya dah crack sepenuhnya.. Driver full, semua boleh pakai tanpa ada masalah..
  • Boleh swap ke windows 7 bila -bila tanpa ada menjejaskan partition windows atau data..

Change operating system anytime... Amboiii speaking lagi.. Hehe bila rindu nak pakai windows 7 just restart je.. Akan muncul lah menu macam gambar atas ni.. Terasa macam baru je laptop kesayangan aku ni.. 





Ranking: 5

10 Comment:

  1. Wah..bestnya...windows 10 ada tak?HAHAHAH...mcm best je..cantik, tertarik..:D

    ReplyDelete
  2. @lyeen kejap lagi wan buat hahaha..
    @cik mimie hehe thanks..

    ReplyDelete
  3. wahhh! seronok lah dah pakai windows 8. asyik touch aje lah lepas ni :p

    ReplyDelete
  4. wahhhh..sronoknye..nk tye...kat mne nk download windows 8 nie

    ReplyDelete
  5. owh.. mmg boleh pilih2 ek.. berat x window 8

    ReplyDelete
  6. Ewah ewah berwajah baru gitu , kihkih xD

    ReplyDelete
  7. fuyohh dh pkai windows 8..ehhee..msti lg senng kan..cntik je image die..byg2 kat laptop pun comel je org neyr..hehee

    ReplyDelete
  8. perghh jeles gila dah dapat guna windows 8.. serius!!! nak juga.. nk p tukar juga...

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved