Di Kala Aku Bersemangat..

on 20 December 2012


Selamat malam semua, tadi 2entry berturut-turut aku join segmen.. Wahh semacam takde idea nak type entry ke?? Tak lah sebenarnya aku sambil bekerja, bila ada masa terluang baru sambung balik.. Ni aku ingat aku mula typing dalam jam 8pm tadi, tapi baru sekarang dapat siapkan dan boleh publish! OMG! haha lama kan?? Hampir satu jam elehhh kau wan, type lembap cakap jelahhh.. Hahaha itu salah satu faktor,ntah napa jari aku merasa sakit.. Lupa aku angkat almari tadi tercepit, aoouuucchh!! hehe ok cuma bengkak sedikit je.. Terasa ok dah ni..

Hmmmmmmmmmm.. Panjang mengeluh kau wan?? Kenapa?? Ada masalah?? Yup!! aku di landa masalah yang sangat besar sehinggakan aku mahu baling batu kena dekat zink rumah orang.. Hahaha dasyat juga kan??? Takdelah gurau je tadi, takde pun sampai macam tu sangat.. Masih boleh lagi bersabar.. Lagipun ini bukan kali pertama aku mengalaminya..

INTERNET! sangat perlu.. Untuk blog dan untuk kerja.. Yesss ! ini masalah aku.. Entah mengapa memang slowwwwwww gilllerrrrr ! slow sangat lah tu maknanya.. Hehehe memang kalau ikutkan tension yang amat, tapi nak buat apa lagi, saboorrr je lah.. Nak loading blog sendiri pun memakan masa, lagi la hmmmm sedih juga baru nak blogwalking dah terbantut.. Tapi aku gagahkan jua..


sumber : printscreen blog sahabat baik cik lyeen

Maaf awak sebab printscreen blog awak.. Hehe tercetusnya entry ini saya dapat ilham dan terus apa lagi, menaip entry baru.. Hehe terima kasih :) Jangan mareee tau?? Hehehe..

Memang sedikit tergugat perjalanan hidup aku.. Ye tak?? Mana la boleh takde internet, hehe tak dapat bayang macam mana dunia tanpa internet.. Cewaaahhh ! berfalsafah la pula.. Di saat menikmati cekodok pisang, dan teh o aku publish entry ini.. Oraittt jumpa di lain entry.. 


Ranking: 5

6 Comment:

  1. Ahaks..mcm kenal je yg printscreen tu..ahahha..xpa2..sabar2.meme mcm tu klu intenet da buat hal..rsa mcm nk guling2.hahaha

    ReplyDelete
  2. @lyeen hahaha wan lebih dari tu.. tapi ok dah ni..

    ReplyDelete
  3. rasa nak hentak2 ja laptop bila line lembap hehe

    ReplyDelete
  4. haa tudia blog cik lyeen manis jugak mangsanye , kihkih

    ReplyDelete
  5. memg boleh gile kalo hidup tnpe internet..lainla diaorng yg jrg gune..yg kite ni dh sellu gune..lg2 berblogging ni..huhu

    ReplyDelete
  6. ena kalau kat universiti, ya Allah, rasa nak hempas je laptop... line lembab!!! kadang2 tengah syok on9, line putus tetiba.. geram oo.. nasib baik kat rumah parents ena ni pakai streamyx, memang syok la... hehehe

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved