Apa Ni!!

on 31 December 2012


Diam tak diam hari ni hari terakhir 2012 kan?? Apa plan?? Keluar sambut tahun baru ke?? Hati-hati la ye yang keluar bersama dengan pakwe/makwe malam ni.. Sepanjang pengalaman memang banyak operasi dan memang banyak la port-port untuk mereka 'melepaskan' rindu mereka setelah sekian lama tak berjumpa.. Haha entah apa-apa je aku tengok.. Serius meluat gila.. Kalau dah sah takpe gak, nak bawak ke mana pun tak heran kan?? Namun bukan isu ni aku nak kupas, kalau benda ni aku kupas tak ke panjang berjela sangat aku type dalam entry ini cz benda ni bukan isu baru..


Cukup tension dan di sebab kan ini la aku malas sangat nak online facebook lelama.. Rasa menyampah sangat bila group aku hari-hari ada update macam ni.. Entah siapa aku pun tak kenal, hari-hari.. KOrang bayang sendiri je la kan?? Bukan sorang dua, autolike la,auto subcribes la ape -ape je lah yang berkaitan memang aku tak percaya bulat-bulat.. Perlu ke orang like tu?? Ishhh apa entah yang diorang dapat..

Sorry la, memang tak la aku like post tu dan komen.. Ape kejadahnya yang aku dapat?? Takde faedahnya.. Korang ada kena macam aku tak?? Mesti ada kan?? Satu lagi, kita takde pun request masuk group tu kan, tetiba je notification dari group tu sangat lah melambak.. Ni yang aku makin meluat dengan facebook.. Ish! Geram jugak tetibe je invite.. Lagi satu game la, application la.. hmm apa la best sangat.. 

Dan aku kini memang jarang sangat untuk meringan kan jari untuk log in facebook.. Cuma baca email dari gmail, kalau ada yang penting dari facebook baru aku buka, kalau tak sorry to say lahh bro.. Memang tak lah nak online.. 

Ranking: 5

3 Comment:

  1. ahak nad pun ade dpt gak..group tu lg stu hal..haishh..semak2

    ReplyDelete
  2. Sama la kitaaaaaa.. Sometimes tak sedar sampai 3 hari tak masuk fb. Bila log in berpuluh notification for games req. Hahaha. Menyampah!! Skrg bertenggek kat blog and site lain je. Hihiii.

    ReplyDelete
  3. FB semakin mmbosankan..yer..ahhha:D
    Selalu juga tgok pasal nak dpt like byk2 tu..apa ke bnda ntah..haha..:D

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved