Sudah Cukup Sudah.........

on 2 December 2012




1st entry for today.. Hmmm selamat berhujung minggu buat semua.. Tapi bagi aku belum ada masa lagi untuk rehat, nak hangout sama kawan or special gf pun tiada masa.. Lagi pun faktor jarak membataskan, dan faktor masa juga memainkan peranan.. Ni pun masih lagi kerja.. Ahad pun kerja, bagi aku masa adalah $$$.. Rugi masa takde lah duit kan.. Dari aku cuti tak dapat duit lebih baik buka kedai.. Adalah income juga.. 

Ehhh apa yang cukup sudah ni?? Haa ni saja je nyanyi hilangkan tension memikirkan macam mana nak buat.. Tak pernah lagi hadapi masalah macam ni.. Format susah, nak masuk windows 7 autoshutdown.. Try XP driver pulak payah nak cari, bile jumpa nak download kuota broadband habis.. So terpaksa pakai hotspot handphone comel lote ni.. Huhuuhu slow banget.. 

Nak tunggu loading masuk pun slow, begini la rutin harian.. Memang memecahkan kepala.. Nak buat macam mana, belajar tak pandai kerja pun ala kadar je lah.. Tapi aku minat repairing ni.. Takde sijil, kerja sambil belajar dengan rakan sekerja.. Kedai tak pasang strymx, so takdelah internet.. Pakai je lah broadband, nak online amik pakej je.. Jimat, malas nak pening kepala sangat.. Model Asus EePc ni baru pertama kali aku tengok dan belek2.. Waaahhh susah, dari pagi tadi buat..



Terpaksa kena edit untuk tak nampakkan serabut meja aku ni.. Hehehe segan lak bagi tengok kat orang.. Hahaha ape la aku ni, suka bersepahkan meja.. Nanti diri sendiri pula yang mengemas.. Nak buat kerja terbantut sebabkan internet slow, last-last kawan aku pergi cc.. Haha mesti dia fedup nak tunggu, naik berjanggut lah kalau sekadar 49MB pun sampai sejam stengah menunggu.. 


Sementara aku tunggu kawan aku balik boleh lah buka blog dan sebagainya.. Hehe sempat juga menaip entry dan sekadar pelepas perasaan kat sini.. Rindu nak blogwalkin lagi.. Lepas kem karang baru lah boleh balik kampung.. Lama sangat dah tak menjengah mak abah kat kampung, tapi bagi aku sendiri.. Hanya roh je kat sini, fikiran dan badan aku seolah dah kat kampung.. Sememangnya rindukan masakan mak.. Yahooo tak sabar nak balik rumah..








Ranking: 5

3 Comment:

  1. huishhh format sendiri ke?? hebat! hehehe.. harap sabar menanti ye.. hehehe

    ReplyDelete
  2. masakan ibu kita memang terbaik..hehehe.. memang tak ada tandingan di dalam dunia..

    ReplyDelete

  3. Assalamualikum ,haii bw sini tag kamu :)sorry selalu tag
    ♥ http://littlemisspink-syazwani.blogspot.com/2012/12/special-year-end-ga-fy-nad.html
    ♥ http://littlemisspink-syazwani.blogspot.com/2012/12/partner-end-year-giveaway-by-hadifah.html
    Btw jum join ni
    ♥ http://littlemisspink-syazwani.blogspot.com/2012/12/segmen-upkan-follower-by-lobak-merah.html

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved