Segmen: Memori 2012 Terpahat di Ingatan

on 18 December 2012


Rasa lama pulak tinggalkan blog, ecececeh baru je 3hari tak menaip entry.. Ada urusan la, sorry tak dapat di elakkan.. Now im back!!! Hehehe 1st entry terus nak join segmen yang di tag oleh kawan baru saya.. Hehe thanks Nadia Johari kerana sudi tag segmen ni..


Nak join senang je, just klik banner diatas dan anda akan menyelusuri terus kepada pemilik segmen ataupun boleh je tekan SINI

Sangat banyak pengalaman yang manis yang di lalui oleh aku sepanjang tahun 2012 ni.. Dalam diam, dalam tak sedar kita sebenarnya beberapa hari je nak tinggalkan tahun 2012.. Taknak cakap banyak, meh aku nak share serba sedikit okeyh??

2012 aku 23tahun ?? Yes tepat sekali.. Hahaha apa yang ada dalam 23tahun?? Maksudnya aku dah semakin tua, dan perlu mencari kehidupan yang lebih bermakna.. So, aku pun dah dapat seorang yang bakal menemani aku sehingga hari tua nanti dan insyaallah ikatan kami akan berkekalan till jannah.. Ya allah, peliharalah hubungan kami berdua.. Amin :)


p/s nak letak gambar, tapi usb/card reader takde, nanti ada boleh letak :)


Tag segmen ni










Ranking: 5

4 Comment:

  1. good luck kamu.
    Insyaallah...semoga allah memebrkati hubungan kalian..amiin..:D

    ReplyDelete
  2. salam.. betul kATA nAdia, insyaAllah ad jodoh tak kemana.. =)

    tq sudi join.. ^_^

    tq juga semua yang terjah menerjah memori 2012 kawan2 blogger..

    jom check memori kawan-kawan kita dengan list peserta ni.. happy blogging olls!

    http://pon2ecah.blogspot.com/2012/12/senarai-peserta-segmen-memori-2012.html

    ReplyDelete
  3. Salam perkenalan :)
    Myu singgah dari segmen yang sama ;)

    http://violetrosesmyu.blogspot.com/2012/12/segmen-memori-2012-terpahat-di-ingatan.html

    Semoga berbahgia hingga ke syurga :)

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved