Bye Blog :(

on 4 December 2012




Sayang blog ni, baru je 5bulan aku bersama, macam-macam aku dapat sepanjang aku bersama.. Huhuhuh dan mungkin aku terpaksa meninggalkan mu tanpa sebarang entry, sebarang bw dan join pelbagai segmen dan GA.. maafkan aku.. Dan aku juga telah mengupgrade mu dari blogspot ke .com.. Maafkan aku sayang :)

Macam mana aku nak elak dari meninggalkan kau?? Aku boleh bawa kesemua peralatan untuk kamu, tapi nak access tetap tak boleh?? Ehh apa ni?? Drama petang-petang ke?? Hahha.. Tak lah sesaje je nak bagi gempak sikit.. Dah la hari ni takde sebarang bw, join segmen atau pun entry.. Maaf kawan2, bukan sengaja.. Tapi hendak buat persiapan terakhir sebelum hari jumaat ni.. Ada apa dengan hari Jumaat ini??

Sebelum ni aku dah promote kat sini tenteng Kem Jati Diri tu kan?? Masa yang di nantikan telah tiba.. Kat sana mana ada line, sia2 je bawa laptop bagai.. Nak call pun susah.. Lagi kan nak berintenet.. Ahhh lupakan jelah.. Kali pertama aku joinkan diri dalam kem yang di anjurkan oleh Smarts Coach dengan usahasama Smarts Computers dan Ahadan Coach.. Kem akan di adakan di Laman Bestari, Ulu Yam.. Mengambil masa 3hari.. So hari jumaat ni aku pergi sana tanpa bawa blog aku ni.. Tinggal je kat Bukit Beruntung ni.. 

Sedih juga tinggal lama, tinggal semuanya.. Tapi i will back !! 
Ranking: 5

1 Comment:

  1. Jaga diri di sana ye... All the best dan semoga Allah permudahkan segala urusan... =3

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved