Peluang Yang Datang.. JANGAN ..

on 30 November 2012



Baru ada idea nak menaip entry, segalanya secara tetiba datang.. Random entry, hai ni nak share satu benda.. Ok straight to the point.. Baru-baru ni negara kita telah menumpaskan Laos dengan 4-1.. Kita menebus kekalahan dengan Singapura hari itu..

Perlawanan pertama tidak memihak kepada kita, namun kita bangkit pada perlawanan menentang Laos.. Bersemangat tinggi ketika menyaksikan perlawanan tersebut.. Tetap menyokong hingga ke minit akhir.. Tapi tidak sedar ke kita, laluan kita sangat sukar.. Boleh di katakan perlawanan pada hari esok menentukan kita untuk terus mara ke separuh akhir.. Lawan kita adalah musuh tradisi, Indonesia.. Dulu sewaktu pemerintahan  Soekarno, gah sekali dengan GANYANG MALAYSIA.. tapi, tidak bagi kali ini.. Mereka di lihat mencabar kita secara besar-besaran.. Adakalanya sampai menyentuh sensiviti masyarakat kita dengan perbuatan membakar, memijak dan banyak lagi keatas Jalur Gemilang..

Marah, geram ketika melihat senario seumpama itu.. Tapi dalam perlawanan pada esok hari, kita mesti melupakan seketika kemenangan besar ketika menentang Laos tempoh hari dan sebaiknya menumpukan sepenuh fokus terhadap perlawanan menentang Indonesia.. Peluang yang kita ada hanyalah 50-50.. Lawan yang hebat, jentera pasukan yang gah.. 





 

VS

 




Ranking: 5

6 Comment:

  1. review belog awak sini :)

    http://yayacaramel.blogspot.com/2012/11/followers-sudah-cecah-kepala-3.html

    thanks follow :) done follow balik :)

    ReplyDelete
  2. semoga Harimau Malaya terus mengaum sabtu nanti..

    ReplyDelete
  3. betul tu bro...malaysia kena tingkatkan tempo perlawanan disamping barisan pertahanan tak boleh lalai...

    ReplyDelete
  4. Tak perlu terlalu fanatik sampai terlupa semangat kesukanan... Balas kunjungan dan follow sini..

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved