Salah ke??

on 17 November 2012




Tengah kerja lagi ni, sempat lagi nak update blog.. Hehehe suka kan blog ni.. Cepat je running, walaupun internet kedai ni slow gila.. Dah slow gila pulak tu.. Hahaha apa la aku melalut ni.. Terima kasih sudi like, yang twitter tu sudilah share kalau nak.. Jutaan terima kasih.. Baru je pasang widget tu.. Thanks kepada lyssa.. Banyak yang aku pelajari dari blog dia.. Hampir 90% keseluruhan blog aku ni hasil dari tutorial yang di sediakan.. Sapa yang tak kenal Lyssa?? Tipu arh tak kenal.. Blogger femes tapi org nya baik dan comel gitu :D  Boleh je tekan sini untuk tengok senarai tutorialnya ---> SINI 


Berbalik kepada entry ini, salah ke nak copy paste benda yang baik?? Bukan apa untuk nak bagi nasihat, dakwah dan bermacam lagi.. Ehhh siap marah lak kat twitter, jangan copy paste mende yang sama boleh?? Malas aku nak printscreen, takut mengaib kan sesetengah pihak.. Mungkin follower dia retweet, penuh Timeline twitter dia dengan benda yang sama.. Suka la nak retweet ape.. Huhuhuhu bukan nak pangkah atau pun nak menuding jari pada pelaku.. Niat yang baik, benda yang baik tu alangkah lebih baik jika di kongsi bersama kan?? Jangan lah macam tu, aku yang selalu RT pun terasa juga sebab aku follow twitter kau..

Sorry la, aku tak la marah sangat, tapi apa yang kau cakapkan tu buat orang terasa.. Bukan niat nak cari follower banyak tu nak cari gaduh.. Nak cari kawan bukan nak cari lawan.. Bukan juga nak berbangga, ataupun riak, nak ikankan tali persaudaraan.. 

Sorry lagi.. sebab buat entry ni untuk meluahkan rasa.. Tolong la ubah perangai, saling tegur menegur itu lebih bagus.. Tak perlu mention sapa-sapa yang kita nak luahkan ni, yang termakan cili akan terasa pedasnya :D

Semoga berjumpa di lain entry, wassalam..




Ranking: 5

{ 0 Comment... read them below or add one }

Post a Comment

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved