Complete! Woww berbeza :)

on 24 November 2012




Salam kepada semua.. Macam mana hari ni?? Ok kan.. Haa ni nak share menda baikk nih, haha entah kali keberapa aku tukar blogskin hari ni.. Dari pagi tadi kot, ada je yang tak kena.. Hahaha tapi setelah penat lelah menggeledah mr.Google dapat juga aku mencari pelbagai tutorial untuk blogskin.. Amacam suka tak?? Ni ada nampak pink ke?? Dah tak kan?? 

So setakat ni aku berpuas hati dengan perubahan blog aku.. Ikot keselesaan la.. Cuma kurang faham lagi nak letak widget follower tu macam mana.. Ala yang biasa ada "friend connect" tu.. Puas aku geledah, tapi tak faham lagi.. Kepala tengah bercelaru lagi.. Dapat online masa kat tempat kerja je, kat rumah line tak kuat, pelik la..Padahal bukan jauh sangat rumah aku ni dengan tempat kerja...

Apa yang best, request aku untuk header dah siap.. Credit to munirah.. Thanks kerana buatkan header yang cantik dan memang masyukkk je dengan blogskin terbaru aku ni.. Memang kena dengan taste aku.. Cantik dan kemas.. Jom follow dia, boleh juga request header atau sebagainya dengan pakej yang di sediakan oleh empunya blog..

Jutaan terima kasih la kepada tutorial yang aku guna untuk mencantikkan lagi blogskin ni.. Setakat ini berpuas hati sebab dapat ubah sendiri, dulu nak edit basic template pun susah.. Tak akui, nak edit blog ini memerlukan kesabaran yang tinggi.. Berpoloh-poloh sambil buat sebab kipas rosak, takpe ubat demam.. Hahahaha sambil layan lagu Apo Kono Eh Jang versi baru.. Layaannnn dulu.. :)
Ranking: 5

3 Comment:

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved