Dah Jadi Trend Ke Ni???

on 22 November 2012



Dah menjadi kemestian, masuk kerja terus buka blog.. Tapi dari tadi masih belum berkesempatan untuk menulis entry mahupun joinkan diri dalam pelbagai segmen, ni baru curi tulang, sebab takde barang kene repair.. hehehehe.. Sorry yang mana tag tu bukan taknak join, tapi faktor masa menjadi sebab.. Insyaallah ada kelapangan nanti aku akan join mana yang dah tag tu.. Alhamdullilah, ramai dah kawan blogger.. Agak2 bapa ramai blogger yang ada kat Malaysia ni?? Yang masih aktif berblogger?? Kan bagus ada program kita himpunkan kesemua blogger di Malaysia nih.. Comfirm gempak habis..


Bukan pasal blogger yang aku nak utarakan dalam entry ni, pasal blogger memang la jadi trend.. Makin ramai blogger yang kat Malaysia ni.. Cuba je tengok follower blogger yang femes seperti Ben Ashaari, Lyssa Faizureen, follower diorg hampir 55K.. Tu belum tengok blog2 lain.. Tentu yang newbie macam aku ni terkejut beruk follower banyak macam tu.. OMG, 1st time tengok blog mempunyai ramai follower.. Ok lah panjang sangat dah intro aku nih.. Terus je pada subjek yang aku nak kongsi.. Maybe isu ni tak lah terlampau memeranjatkan sangat, saja je nak berkongsi buah fikiran dan idea.. Disamping tu dapat juga bertukar pendapat..

Ekhsan dari Google









Tengok gambar di atas, saja je pilih gambar tak de muka.. Taknak lah mengaibkan sesetengah pihak, sebelum tu nak minta maaf kalau ada terasa sepanjang penulisan aku ni.. Ni di namakan trend "tudung hanya cukup syarat" .. Memang terbaik lah.. Seluar ketat, baju dedah lengan, tudung yang membaluti tu hanya di kepala, tapi hujung nya ada terkeluar banyak helaian rambut.. Tengok apa pesan UAI :)



Nampok?? Haaa jangan yang pakai tu hanya takut dengan family, atau di sekolah ataupun malu dengan kawan-kawan.. Pernah juga aku menasihati seorang hamba Allah ni untuk pakai tudung, dia jawab " belum sampai seru lagi".. Tersenyum aku sekejap.. Tak cukup ilmu di dada jangan tegur orang, pernah juga aku di herdik macam tu sekali.. 




Maaf kalau ada perkataan kesat sepanjang entry ini :)









Ranking: 5

4 Comment:

  1. Sudi jadi sponsor utk giveaway saya?

    http://princessaliessa.blogspot.com/2012/11/pencarian-sponsor-untuk-giveaway.html

    ReplyDelete
  2. Tapi betul apa yang irwan cakap tu..sebab ada juga saya nampak insan yang bernama wanita itu bertudung tapi terkeluar rambutnya..sakit mata sebenarnya. Terasa nak cakap, awak rambut awak tu....haishh geram. Kalau kawan terdekat insyaAllah juga boleh tegur. Semoga mereka di beri jalan untuk memperbaiki diri.

    ReplyDelete
  3. insyaallah.. Tu lah, lagi la nampak yang saya ni bukan muhrim dia.. tutup jelah mata :)nak acaner lagi.. heheh :)

    ReplyDelete
  4. haih . malunyeee n bertambah malu kalau dri sendiri tak tahu malu >.< .


    assalamulaikum ..6_^

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved