Tahniah !

on 10 November 2012




Salam kepada semua.. Wahh tersenyum hari ni, sebab apa?? Dah dapat follower genapkan 222.. Yes cantik sangat bila kena dengan tarikh 10.11.12 ni.. Rasa bertuah pulak.. Hadiah yang di janjikan dah sedia, so sekarang yang jadi masalah ni tak tahu lagi eqbalzack ni sapa.. Nak sangat review dan buat special post untuk tanda penghargaan.. 


Ada sesiapa boleh bantu ke?? Aku memang baru lagi dalam blog2 ni, ada juga bertanya kepada Mr .GOOGLE ada dapat jawapan, dan blog dia memang sebiji dengan nama dia.. So sekarang aku menanti je dia akan contact aku sama ada dalam blog, twitter or facebook..


\Jutaan terima kasih sebab merialisasikan impian aku ni.. Hehehe bukan target nak setakat tu je, nak ramai lagi.. Terasa gembira sebab ramai kawan blog, berinteraksi bukan sahaja di dalam blog, malah juga aktif di twitter atau pun facebook.. Secara tak lansung dapat menjalinkan ukhwah.. Ada blogger yang jadi kawan rapat secara tiba-tiba.. Berkongsi idea dan pendapat, tu yang selalu aku blogwalking blog-blog lain..


Join segmen dan rajinkan diri untuk blogwalking peserta lain juga akan buat follower kita akan bertambah, best kan ramai kawan blog?? nak share dengan pembaca semua.. Tak kisah la pengalaman hidup ke, apa ke.. Ada saja yang akan review blog kita mahupun lambat.. Pasti semua blogger pasang niat nak jadi macam Lyssa, Ben Ashaari  and ramai lagi kan :) So kita kena lah rajin berusaha untuk jadi macam diorang :D


Dekat facebook pun banyak group-group blogger yang korang boleh join.. contohnya :



Ni yang buat masa sekarang ni aku join.. Banyak faedahnya.. Lepas kita buat entry kita boleh share post kita di twitter ataupun facebook.. Secara tak lansung akan tingkatkan trafic blog kita kan?? So apa lagi, meh kita ambil peluang ni sesama.. Eratkan ukhwah sesama kita.. Wassalam :)





Ranking: 5

1 Comment:

  1. Dia ni blogger otai ini...blogger SEO rasanya.
    Byk boleh belajar

    ReplyDelete

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved