Dapat Macam ni Pun Dah Bagus

on 24 November 2012




Salam semua, hari ni mulakan pagi dengan bangun lewat gila untuk pergi kerja.. Haaaa nasib baik kerja dengan abg ipar sendiri kalau tak ready je la kemas meja sebab notis 24jam ada kat meja.. Haa jangan di tiru sikap aku ni.. Naya korang je nanti.. 

Apa yang aku dapat?? Haaa ni yang aku nak share ni.. Semalam aku dapat merasa pegang dan cuba... Apa tuh?? Apa yang aku dapat pegang ?? Apa yang aku rasa?? Nikon D7000 .. Bukan sendiri punya, tapi kawan punya.. Akhirnya aku dapat juga cuba snap dengan camera tu.. Macam bermimpi pulak.. 

Tak sempat nak sedut gambar, dia amik gambar aku bergaya dengan cam tu pun dekat handphone dia.. Nanti aku nak suruh dia emailkan gambar tu semua.. Rasa sekejap sangat dia lepak, tak puas nak pegang.. Huhuhu.. Dia pun baru je beli cam tu.. Dulu dia pakai D5100.. yela semakin pro kan?? Takkan nak pakai cam yang sama.. Aku suruh dia jadi photographer.. Buat pakej untuk majlis-majlis perkahwinan ke.. Buat masa sekarang ni dia sekadar suka-suka.. Sayang, bakat yang dia ada sebenarnya boleh buat $$$$..

Ada aku dengar pakej tu busuk-busuk pun 6k tau?? Yeke?? Mak aiii besarnya.. Nanti bila majlis untuk aku, pakai kawan aku je la.. Untuk ambil gambar je, yang lain nanti aku buat yang selebihnya.. 


Cuma gambar yang dia letak atas meja kerja aku ni je yang sempat aku snap.. Harga dia memang la mahal.. Tak tahu kawan aku tu minat sangat, tapi bila dah ada dia buat untuk suka-suka.. Kalau lah aku, sanggup tinggalkan kerja ni untuk beralih arah photographer lak.. Minat tapi tu la, nak memilikinya perlu usaha.. Lagi pun benda ni cuma kemahuan dan bukannya keperluan.. Tak perlu aku fikirkn sangat..

Ranking: 5

1 Comment:

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved