Impian Jadi Kenyataan

on 20 November 2012




Salam dan selamat pagi.. Macam mana hari korang?? Baik tak?? syukur ke hadrat ilahi masih di berikan bermacam nikmat untuk kita untuk terus hidup di alam ini.. Alhamdulillah.. Pasti setiap orang mempunyai impian dan harapan dalam hidup kan?? Atau pun lebih di kenali dengan cita-cita @ ambition kan??  Tak kira dalam bidang pun.. Pasti ada matlamat yang ingin kita capai..

Pada aku, sepanjang aku berblogger ni, aku pasang niat, nak berblogger dengan sungguh-sungguh.. Nak ada domain sendiri.. Dan sekarang aku dah ada dah.. Terima kasih NetKL kerana memberikan servis yang amat baik.. Baru je dapat ni.. Tunggu juga la selepas mengaktifkan domain tu..

Dari malam tadi terkebil-kebil, dah boleh ke?? Takut lak, apa yang lain kata.. Hehe tapi ni aku anggap sebagai titik permulaan untuk aku berblogger secara serius.. Bukan nak nama, atau pun berbangga.. Tak terlintas pun nak macam tu.. Ada lebih baik aku mengorak langkah, sebab aku mula selesa dengan berblogger.. Kan?? So tahniah la kepada diri aku.. Fikir panjang sebelum daftar semalam, survey mana servis pembekal domain yang baik.. Akhirnya, blog aku bertukar .com :)
Ranking: 5

{ 0 Comment... read them below or add one }

Post a Comment

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved