Masih Mencuba..

on 29 November 2012



Selamat petang buat semua.. Yeah ari ni nak luahkan perasaan je dalam sini.. Anggap sebagai motivate untuk aku sendiri dan untuk korang juga.. Agak suram blog aku ni, dalam sehari ni kurang pageview... Godek2 google untuk belajar / mencari pelbagai tips untuk tingkatkan traffic.. Mula-mula takde la bersemangat sangat macam nih, tapi sudah masanya aku berblogger secara serius..

Anggap saja ini dugaan, bermacam cara sudah buat.. Takpe, tiada kejayaan yang datang tanpa usaha yang gigih.. Ya betul tu, teringat lagi aku dengan macam mana aku boleh terfikir untuk membeli domain untuk blog ni.. Hehehe ;D fikir banyak kali juga untuk beli .com ni.. Then teringat juga aku pada aku mula-mula berblog dulu.. Kira-kira 5bulan yang lepas.. Cemburu juga tengok orang lain ada follower ramai" OMG" haha tu yang terpacul dari mulut aku.. 

Then aku mula la menggelabah cari sumber, alhamdulillah sewaktu aku cari tu terjumpa banyak tips yang berguna untuk aku.. Ambil semua tips tu and mula sekali aku join segmen.. Memang meningkat mendadak lah apabila join segmen blogger yang dah pro dan femes ni..

Bukti banyak pageview setelah join pelbagai segmen:







Then baru ni aku ada beranikan diri untuk buat segmen sendiri, semangat memang berkobar-kobar.. Penyertaan masih lagi kurang, tapi alhamdulillah ada yang nak join lagi.. Mungkin yang join tu pun juga mengharapkan tambah lagi follower dan akrabkan ukhwah sesama kita.. Alhamdulillah, aku masih lagi bersemangat dan takde lagi rasa kecewa.. Dengan blog ni aku banyak sangat aku belajar, kawan-kawan yang tak pernah sombong.. Best ni berblog dari main facebook.. Hehehe :D

Ranking: 5

2 Comment:

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved