Berubah?? Aku suka kan ini !

on 17 November 2012



Salam membaca buat semua.. Hmmm sebenarnya entry ini nak buat semalam.. Tetiba lak ada masalah teknikal yang tak dapat nak di elak kan.. So tengah takde keje ni boleh la update entry hasil tangan semalam.. Kalau perasan la, blog aku berubah wajah lagi buat kali ke bape pun aku tak pasti.. Ada yang beritahu kalau pakai blog design ni memang cantik.. 

Ternyata, memang lawa.. Simple tak semak, cukup selesa dengan tone warna nya.. PINK ?? kenapa?? Sebab aku suka yang lembut.. Buat masa ni tengah dok mencari lagi templete design yang simple dan lawa.. Memandangkan sebelum ni aku pakai background ada purple+pink.. Aku just kekal kan warna pink tu.. Purple dah takde.. Hahaha.. Tengah men`design` semalam, tetiba je kawan tegur " ko tu lelaki wan, takkan la blog pun nak pink?? Eh twitter ko dah tukar wallpaper ke?? hahaha..

Aku tak kisah pun nak kutuk pun.. Janji aku tak susahkan sape-sape.. Ada juga yang bagi support.. thanks.. Aku amat hargai dengan apa yang aku terima, aku akan jadikan motivate buat diri aku sendiri.. So far sekarang ni aku selesa.. Tak banyak widget yang boleh support.. So aku delate la bagi ringan.. Tak terasa kosong sebab post dia masih bersatu dengan sidebar.. Kalau sebelum ni aku pisahkan, sekarang aku nak nampak basic saje, nak widget yg simple tapi cantik.. Kotak ask.fm tu pun ada di sediakan.. Macam dah fenomena mende tu.. Best juga, kekadang merapu je soalan yang di tanya.. Boleh share kat twitter.. Tu yang buat lagi best.. 

Header tetap menjadi masalah.. Dari mula aku berblogging, sampai la ni tetap menjadi masalah.. Bukan tak pernah try buat, tapi segan la nak letak bahagian atas tu.. Tengok blog lain terasa nak je letak.. Hehehe.. Biarlah macam ni dulu.. Simple dan awesome pada diri aku sendiri.. Hehehe :) 



Boleh laaa.. Bangga juga hasil tangan.. Simple sangat ke?? Hehe.. :D

Ranking: 5

2 Comment:

Terima Kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di sini..

 
© Blog CCK All Rights Reserved